Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Separasjon er festlig! Årets morsomste film! Se det bedårende real-life paret krangle og slå opp :klappe:

Fy søren for noe piss. Ikke se denne filmen. Det er den første filmen jeg ikke har giddet å se ferdig, og jeg følte jeg utviklet ADHD mens jeg så de få 15 min av den. Av med den! Ikke se den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, den levde ikke opp til forventningene.

Skrevet

Huffda, jeg som skal se denne på lørdag.....har nettopp bestilt billetter. Men kan jo være at jeg liker den da...

Gjest gjest1
Skrevet

Hver sin smak :-) Det kan jo hende? Jeg hadde bare forventet meg noe hylende festlig etter all kritikken den har fått og siden han vince er en morsom kar. Si fra om det skjer noe morsomt etter han tullingen ved middagsbordet synger en lang tone, så skal jeg gi den en ny sjanse :P

Gjest Gjesta
Skrevet

Tror jeg skrev om den i en annen tråd for noen dager siden. Kjedeligste filmen jeg har sett på veldig, veldig lenge. Gjeeeesp!

Gjest Gjesta
Skrevet
Hver sin smak :-) Det kan jo hende? Jeg hadde bare forventet meg noe hylende festlig etter all kritikken den har fått og siden han vince er en morsom kar. Si fra om det skjer noe morsomt etter han tullingen ved middagsbordet synger en lang tone, så skal jeg gi den en ny sjanse :P

Haha, ga du deg allerede der? Det gikk i stupbratt nedoverbakke etter det.

Gjest gjesta
Skrevet

Søren, jeg som hadde lyst til å se den. Får finne en annen film å gå på da. Er Superman Returns noe bra da?

Skrevet

Silent hill var i alle fall bra. Så den forrige lørdag.

Gjest gjest1
Skrevet
Haha, ga du deg allerede der? Det gikk i stupbratt nedoverbakke etter det.

Haha huff og fyse! kanskje like greit da :-D

Gjest gjest1
Skrevet
Søren, jeg som hadde lyst til å se den. Får finne en annen film å gå på da. Er Superman Returns noe bra da?

De delene jeg ikke sovnet til var ganske bra :)

Gjest gjest1
Skrevet
Silent hill var i alle fall bra. Så den forrige lørdag.

Ja! :-) Denne vinner! Men den er ikke på kino mer :(

Skrevet
...og jeg følte jeg utviklet ADHD mens jeg så de få 15 min av den.

:hoho:

Du har noen fantastiske formuleringer Towelie! :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...