Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #1 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg har kommet inn på en høyskolestudie. Når kan jeg søke på lån og stipend? Jeg vil gjøre det så raskt som mulig, slik at jeg kan kjøpe meg en brukt bil for å komme på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. august 2006 #2 Del Skrevet 3. august 2006 Du kan søke nå, på www.lanekassen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #3 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg har prøvd å ringe dem, men får bare automatisk svar om å ringe senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2006 #4 Del Skrevet 3. august 2006 Hvorfor trenger du å ringe? Bestill søknadsskjema på nett/fyll ut nettskjema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #5 Del Skrevet 3. august 2006 Hvor kan jeg finne å fylle opp nettskjema? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2006 #6 Del Skrevet 3. august 2006 Lånekassens nettsider er veldig informative og enkle å finne frem på. Jeg antar at du kan bruke dette skjemaet, men les mer om stipend, lån og søknader her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #7 Del Skrevet 3. august 2006 Takk, men jeg vil snakke med saksbehandleren først. Jeg har 2 barn og vil vite hvor mye jeg får i forsørgerstipend. Det står der at jeg må levere søknaden min på lærestedet og de sender den vidrere til lånekassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2006 #8 Del Skrevet 3. august 2006 Du kan forsøke støttekalkulatoren på nettsiden deres eller sende en mail om du ikke får tak i dem. Vet at køen er grusomt lang, spesielt nå som det nærmer seg skolestart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå