Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Er det noen som har prøvd serien hennes dessert?? Er den noe?? Lukter den godt?? Den skal visst smake godt også....
Cymbidium Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Har kun smakt på den Smaker søtt og sukkeraktig. Lukter det samme. Men jeg aner ikke noe om kvaliteten på serien.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Har kun smakt på den Smaker søtt og sukkeraktig. Lukter det samme. Men jeg aner ikke noe om kvaliteten på serien. ← Vet du hvor man kan få kjøpt den??
Cymbidium Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Jeg "prøvde" den i USA, på et parfymeri. Et eller annet på S, en kjent kjede. Sephora? Kanskje de selger på nett?
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 De selger noe på glamshop.no, og alt på desserttreats.com.
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Har forøvrig ikke prøvd jeg heller, men har veldig lyst.
Gjest Lanyah Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 De selger en del fra hennes serie på QXL, veldi billig også! Jeg har kjøpt lipgloss der for 10,-! Har bare prøvd lipglossene, de er ganske tynne i konsistensen, men de smaker godt!
Snasen Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 Jeg har flere ting fra serien hennes, men mest fordi tingene er så søte å se på, også mtacher de noe på badet mitt. Smaker søtt.
Snasen Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Vet du hvor man kan få kjøpt den?? ← www.hqhair.com
Gjest loren Skrevet 5. august 2006 #11 Skrevet 5. august 2006 Jeg har bestilt lit fra qxl,kan komme med oppdatering når jeg har fått prøvd, de kommer på mandag regner jeg med. =) http://www.desserttreats.com/index2.php <-- her har du siden hennes du som spurte over meg her=)
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 10. august 2006 #12 Skrevet 10. august 2006 Nå har jeg fått tilsendt produktene fra Jessica Simpson sin serie. Bestilt to lipgloss, De luktet godt, men de smakte no ikke så godt som hun ville ha det til, Jessica. Og det føles ut som om det er litt mint i de, sånn at det svir litt, eller det svir ikke, men det føles ut som når man har pusset tennene. Jaja, nå har jeg no prøvd de!!
monique Skrevet 10. august 2006 #13 Skrevet 10. august 2006 Hvor har dere bestilt fra? Sjekke desserttreats.com, men jeg tror ikke de sender til norge.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 21. august 2006 #14 Skrevet 21. august 2006 Hvor har dere bestilt fra? Sjekke desserttreats.com, men jeg tror ikke de sender til norge. ← Jeg bestilte på glamshop.no. Det gikk fort og greit å få det levert!!
Lola83 Skrevet 25. august 2006 #15 Skrevet 25. august 2006 Alle hennes produkter er helt supre. Spesielt parfymene og lipglossene. Smells divine ..og lipglossen er faktisk forstørrende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå