Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Wuhu jeg fikk den tilbake i går! Men scartkabelen står så klart igjen i tv til de som lånte den. Tjuvradder. Uansett, jeg fant en gammel ledning jeg fikk da jeg ikke hadde tv med scart eller noe. Det er en som går fra playstation og inn i videospillerhullet. Og nå når jeg trykker på AV vil ikke playstation vise bildet! Den går og suser, men jeg finner da for søren ikke kanalen. Ville tro det var den samme som videon var på (8) men nei. Jeg gikk gjennom alle kanaler fra 1-30 og mistet håpet (selv om det er 70 til) Hvor er mitt spill? Det skal jo funke, for det har det gjort før
Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Hvis det ikke virker med den ledningen, ville jeg forsøkt å få scarten tilbake.
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Men den har da virket før, tilogmed på et eldre tv... Scarten er dessverre i "lille afrika" som jeg PRØVER så hardt jeg kan å være åpne og fordomsfri for, men når de tråkker i stykker lokket på playstationen, tråkker i stykker joysticken på 2playeren og stjeler scarten min er det veldig vanskelig! Og dette klarer de på 1 dag fordi de ikke tåler å tape på tekken. Får se om jeg kan låne kompisen min sin, men den så så dyr ut jeg nesten ikke tør... Jeg tror jeg bare må finne riktig kanal, men hvilken aner jeg ikke
Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Men den har da virket før, tilogmed på et eldre tv... Scarten er dessverre i "lille afrika" som jeg PRØVER så hardt jeg kan å være åpne og fordomsfri for, men når de tråkker i stykker lokket på playstationen, tråkker i stykker joysticken på 2playeren og stjeler scarten min er det veldig vanskelig! Og dette klarer de på 1 dag fordi de ikke tåler å tape på tekken. Får se om jeg kan låne kompisen min sin, men den så så dyr ut jeg nesten ikke tør... Jeg tror jeg bare må finne riktig kanal, men hvilken aner jeg ikke ← Min erfaring er at de kablene man kobler via videospiller er noe som funker på gamle tv'er, men ikke på moderne der det finnes scartinngang. Ta en tur til en elektrobutikk eller et sted som selger tv'er og kjøp deg en ny scart!
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 Hvor dyre er de egentlig? Jeg tester samtlige tv-er i huset først så skavise!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Hvor dyre er de egentlig? Jeg tester samtlige tv-er i huset først så skavise! ← Aner ikke hva en ny scart koster, men det kan da ikke være allverden. Et par hundringser kanskje?
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 Jeg stikker heller og stjeler plakatkompis (les snikksnakk) sin scart! Jeg fikk lov!
Aldebaran Skrevet 4. august 2006 #8 Skrevet 4. august 2006 Trykker du på AV, eller EXT flere ganger, så går den igjennom de forskjellige inngangene på TV'en. Bare sånn i tilfelle du ikke hadde gjort det...
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #9 Skrevet 4. august 2006 Jo, trykket AVAVAVAVAV, ittno forskjell Men i dag fyker jeg og henter lånescarten da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå