Pearl Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Hei. I går innstallerte sønnen min et gammelt Harry P spill på maskinen og plutselig krasjet den. Etterpå er skjermbildet feil. Nå må jeg snu skjermen for å kunne bruke den. Vet at jeg fikset et slikt problem en annen gang men husker ikke hvordan. Noen som kan hjelpe meg her???? Slik at vi kan få bildet tilbake til normalen???
Superlammet Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Eh? Vannrett, er ikke det slik skjermbildet skal være da? Er det loddrett du mener? Du har forsøkt å restarte maskinen? Du kan også forsøke å høyreklikke på "skrivebordet" for så å velge "egenskaper". Der kan du endre verdiene på skjermkort og skjerm.
Pearl Skrevet 3. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2006 Uff det gikk litt fort i svingene, loddrett mener jeg. Jo jeg har vært inne på egenskaper men har ikke funnet noen måte å rette det på. Jeg må jo snu bildet tilbake til vanlig innstilling og jeg holder på å irritere meg grønn over ikke å finne ut av det.
Superlammet Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Forsøk å endre oppløsning på skjermen først. Da kan det hende det spretter tilbake til riktig str. Men har du forsøkt å starte maskina på nytt?
Pearl Skrevet 3. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2006 Ja jeg har startet maskinen på nytt flere ganger og jeg har prøvd å forandre oppløsning. Ingenting hjelper
enden Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Hvis du har et relativt oppegående skjermkort i PC-en (type intel. nvidia eller ati) og windows XP (muligens windows 2000) så kan du trykke på ctrl + alt + piltast opp. Jeg vedder lunsjen min på at det retter problemet. Hvis ikke så kan du bruke en av de andre piltastene, men da behandler du symptomet, ikke årsaken til feilen
Pearl Skrevet 3. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2006 Lunsjen får du beholde. Tusen takk. Tenk så enkelt var det. Jeg må begynne å skrive ned sånne enkle ting så jeg husker det til neste gang. TAKK IGJEN.....
enden Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 Det er forresten fryktelig gøy å gjøre når man er på besøk hos venner
Superlammet Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Det er forresten fryktelig gøy å gjøre når man er på besøk hos venner ← Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå