Gjest MonicaØ Skrevet 3. januar 2003 #1 Del Skrevet 3. januar 2003 Hei ! Jeg vurderer å skaffe meg ADSL. Siden jeg har Telenor på hjemmetelefonen har jeg lurt på Telenors ADSL Online ( 349.- pr. mnd ) Er det noen som har erfaringer med denne ? Fungerer det greit ? Andre alternativer ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2003 #2 Del Skrevet 3. januar 2003 heh.. jeg anbefaler aldri telenor, men det er på grunnlag av kundeservicen jeg har møtt der. jeg hadde heller valgt bluecom eller nextgentel.. de er rimeligst.. og den pakken til 349 er vel bare en slik at du kan laste ned 1 gb eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. januar 2003 #3 Del Skrevet 3. januar 2003 igjen.. www.telepriser.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MonicaØ Skrevet 3. januar 2003 #4 Del Skrevet 3. januar 2003 Hei igjen ! Tusen takk for svar. Jasmin : Hva betyr 1gb da ? jeg er ganske grønn med data egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. januar 2003 #5 Del Skrevet 3. januar 2003 1gb= en gigabytes Det jasmine mente med 1gb, var mengden av informasjon du kan laste ned pr. mnd. Du vet sikkert at du kan laste ned filmer, musikk osv. Dette teller også. Samt websider, chatting, mailing osv. Alt du gjør på internett blir trukket fra den gigabyten du har "kjøpt" fra telenor. Hvis du bruker internett ofte, vil jeg anbefale deg en nettlevrandør som ikke har begrensning på mengde informasjon du laster ned hver mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 3. januar 2003 #6 Del Skrevet 3. januar 2003 Hva skjer etter at du har brukt opp den ene gigabyten????? Får man lavere hastighet (ISDN-tempo) eller blir hele internettkoblinga nede resten av måneden? Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. januar 2003 #7 Del Skrevet 3. januar 2003 Tror at du må betale ekstra for det du bruker over 1 giga. Forøvrig er jeg fornøyd med Telenor ADSL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 3. januar 2003 #8 Del Skrevet 3. januar 2003 ÆæææÆ??? :o :o *gulp* Kid-a ... nå blir pappa vrang i fletta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnnyCash Skrevet 3. januar 2003 #9 Del Skrevet 3. januar 2003 hvis du overstiger grensen på 1gb etter to uker så får du resten av mnd redusert din hastighet ned til 64kb altså ISDN, eller du kan velge å betale 99kr er det vel så får du oppjustert din hastighet til normalen igjen.. hvis man ikke laster masse musikk, filmer og slikt på nettet ville jeg nå gått for den løsningen til telenor... men hvis du veit at du kommer til å laste masse ville jeg gått for nextgentel.. selv har jeg ikke adsl men har kompiser som har det og er meget fornøyd med nextgentel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå