Gå til innhold

Jeg ble visst gift

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Selv om det er en haug med papirer som skal sendes fram og tilbake(føles det iallefall som). jiha!!!!!!!!!

Bryllupet ble så fantastisk, ordentlig stort klasy romantsisk bryllup. Er super fornøyd med alt. Vi giftet oss forran et stort lys show. Masse flotte bilder. Bra film(uten om at han vingla med kameraet hele tiden) :):)

Når vi kom hjem så sa vi ikke noe, men vi gikk med nye ringer å da begynte de å lure;) alle tok det så fint og fleste parten ble hysterisk overlykklige:)

Vil anbefale alle å reise til las vegas å gifte seg: DET ER blitt mye bedre i las vegas, las vegas er til og med blitt en slags familie by. Knall fint og greit for alle aldre. Man slipper styr med bryllup hjemme:) billig og romantisk:) vil også bare nevne at jeg er en perfeksjonist uten like og er ganske kravstor, men alle mine forhåpninger ble innfridd den kvelden :sjenert:;):):legrine:

Tusen takk til alle som hjalp meg å bli gift, spesielt pusekatt:)

klem fra fru

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Gratulerer så masse!

Nå er det snart min tur også, og jeg merker stort sommerfuglene :) Håper dagen vår blir like fin som din

Skrevet

ordnet det seg med kjole?

gratulerer så mye!! :klem:

Skrevet
Selv om det er en haug med papirer som skal sendes fram og tilbake(føles det iallefall som). jiha!!!!!!!!!

Bryllupet ble så fantastisk, ordentlig stort klasy romantsisk bryllup. Er super fornøyd med alt. Vi giftet oss forran et stort lys show. Masse flotte bilder. Bra film(uten om at han vingla med kameraet hele tiden) :)  :)

Når vi kom hjem så sa vi ikke noe, men vi gikk med nye ringer å da begynte de å lure;) alle tok det så fint og fleste parten ble hysterisk overlykklige:)

Vil anbefale alle å reise til las vegas å gifte seg: DET ER blitt mye bedre i las vegas, las vegas er til og med blitt en slags familie by. Knall fint og greit for alle aldre. Man slipper styr med bryllup hjemme:) billig og romantisk:) vil også bare nevne at jeg er en perfeksjonist uten like og er ganske kravstor, men alle mine forhåpninger ble innfridd den kvelden :sjenert:  ;)  :)  :legrine:

Tusen takk til alle som hjalp meg å bli gift, spesielt pusekatt:)

klem fra fru

Grattis så mye!! :klem:

Var dere alene eller hadde dere familie med??

Kan du ikke fortelle mer???

Gjest gjesta
Skrevet

Hei! Tusen takk for oppmerksomheten:) jeg og min mann var der alene, og jeg leigde kjolen. Den var knallfin, en 06 model av pronovias:) har ikke bilde av den...Kommer desverre ikke til å legge ut bilder her på kg, men kjolen, var stroppeløs, gikk litt sånn ned i brydtpartiet slik at de formet brystene, masse krystaller, lag for lag under kjolen, slik at jeg fikk en utrlig fin prinsesse form på kjolen. ÅÅÅÅhh så fin den var:)hadde ekstra u tståående underskjørt på den.

Vi hadde en god avslappende dag ute før på dagen, drakk vin og lå å små solte oss litt, kjempe koselig. så giftet vi oss i 7-8 tida på kvelden, når sola gikk ned og det hadde blitt kjøligere. Vi giftet oss forran et stort lysshow, og hundrevis sto å så på oss, mens vi ble gift:) ååååHHH!!! masse bilder og video:) alt ble perfekt. Spiste middag etter vielsen i coctail kjole som var bare så nydelig:) brudekjolen var litt varm og klam å springe rundt i derfor valgte jeg dette:)

klem:)

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Så artig!! Har så lyst til å gjøre noe sånt vi også.

Gratulerer så masse!

Edit: jeg må lese litt nøyere før jeg spør om ting ;)

Endret av Rosin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...