Gjest Frk Åberg Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Jeg har aldri sett hele filmen Magnolia, men har sett deler av den to ganger. Har hengt meg litt opp i gutten som deltar i spørrekonkurransen. Merker jeg blir emosjonell bare jeg tenker på ham nå. Syns det er så utrolig trist (selv om jeg strengt tatt ikke vet hvordan det går med ham, siden jeg aldri har sett slutten). Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Fikk bare lyst til å spørre om det er flere som har latt seg berøre av quiz-gutten? Merker at jeg har det litt på samme måte med gutten i Mitt liv som hund. Barn som har det vondt på film er virkelig det verste. Tror jeg skal gå og kjøpe Magnolia snart.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Hehe, om du kjøper filmen får du i hvert fall vite hvordan han er som voksen, såvidt jeg husker. Eller tar jeg helt feil nå.. lenge siden jeg har sett filmen. Kjenner igjen følelsen fra Mitt liv som hund i hvert fall.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Det er to quiz-gutter så vidt jeg husker. En i nåtid, og en tidligere deltaker - han som får tannregulering som voksen og blir forelska i en mann som jobber i baren? Jeg liker filmen veldig godt, og blir også utrolig trist av skjebnene.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 Å ja. Tenkte på han som er rundt 12 år, og som tisser på seg under programmet. Syns han spiller så godt.
marsy Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 fantastisk film, men du bør se hele filmen.. liker nesten starten først med Aimee Manns "one" i bakgrunnen.... ahh.. herlig!
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Det er to quiz-gutter så vidt jeg husker. En i nåtid, og en tidligere deltaker - han som får tannregulering som voksen og blir forelska i en mann som jobber i baren? Jeg liker filmen veldig godt, og blir også utrolig trist av skjebnene. ← Aha, det er to personer, ikke "flashback"? Jeg har bare sett filmen en gang, da den kom, så fikk sikkert ikke med meg alt og blander litt. Fin film, lurt å se hele. Jeg har lyst til å se den igjen, og det bør jeg visst også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå