Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 (Skal ta det opp med legen, men spør her for "morro" skyld, siden fastlegen ikke er å få tak i før i morgen) Oppdaget at jeg blødde etter at vi hadde hatt sex i dag, noe som også skjedde forrige måned, da bare 2 ganger, (skrev for sikkerhetsskyld opp hvilken datoer det var), og nå som jeg talte opp, så er jeg i dag på dag 14 i syklusen, forrige måned blødde det etter sex på dag 14 og 15, kan det ha sammenheng med eggløsning? Er det noen her som har opplevd det?
~Belle~ Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Har hatt blødning etter sex en gang og det var i forrige sykluss. For meg var det ikke i forbindelse med EL, og vet ikke hvorfor jeg blødde. Det blødde ikke mer enn et par dråper og så var det over. Vet ikke hvorfor jeg blødde, men det gjorde jeg. Har ikke giddet å ta det opp med min lege
Gekko Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Jeg har opplevd blødning etter sex noen ganger og legen min tok det ganske alvorlig og sendte meg videre til gynekolog for en grundig sjekk. Det viste seg å ikke være noe galt, men jeg fikk påvist PCOS da jeg var hos gynekologen så noe"godt" kom det ut av besøket. Stort sett er det harmløst, og en liten blødning i forbindelse med eggløsning er ikke uvanlig. Men er det noe som gjentar seg bør du ta det opp med legen for sikkerhets skyld.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Fra pernille.info: Eggløsningsblødning Noen får en lett blødning eller blodspor i sekretene rett før eggløsning. Dette er et tegn på at man er veldig fruktbar akkurat da. Det forårsakes av at livmorslimhinnen kan lekke litt blod midt mellom østrogenstupet som kommer før eggløsningen og før det har blitt produsert nok progesteron til å opprettholde livmorslimhinnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå