Gjest LoisLane Skrevet 3. januar 2003 #1 Del Skrevet 3. januar 2003 Dere skal vel se Supermann-filmen på NRK2 på mandag? Klassisk og romantisk - gleeeeder meg!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. januar 2003 #2 Del Skrevet 5. januar 2003 Hæ? Supermann? Mandag? Å hurra for at jeg har kommet meg hjem! (Mamsen har ikke NRK2 hun..) Takk for tipset forresten, ellers hadde nok ikke jeg fått den med meg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. januar 2003 #3 Del Skrevet 5. januar 2003 Hmm, i følge programmet skulle visst den filmen være I DAG.. Best å stille inn videoen, for den vil nok guttungen også ha med seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 5. januar 2003 #4 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg synes Supermann-filmen er helt grusom! Så derfor elsker jeg den. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. januar 2003 #5 Del Skrevet 5. januar 2003 Fyyyy! :evil: Det er jo en grunn til at jeg har valgt meg denne avataren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 7. januar 2003 #6 Del Skrevet 7. januar 2003 Så på den, jeg ja! ...men jeg har alltid trodd at lynet ikke kan slå ned i fly? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 8. januar 2003 #7 Del Skrevet 8. januar 2003 Du har nok rett i at lyn i regelen ikke slår ned i fly, og således var det jo et lykketreff av filmteamet var der den ene sjeldne gangen det skjedde - og enda bedre var det jo at Supermann var tilstede for å ordne opp. Moralen er: skal man fortelle en historie....da skal man ikke ta smålige hensyn til hva som kan, eller ikke kan skje. Bare for å ta argumentet helt ut: all den tid et lyn tar seg tid til å slå ned i et fly, er det like sannsynlig som at flyet i så tilfelle blir reddet av en trikot- og kappekledd fyr som mirakuløst nok likner veldig på Christopher Reeve. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå