Elisabetha Skrevet 20. mars 2002 #1 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg er ikke sikker på om jeg skal ha slør eller ikke.Er det mange som skal ha det?Og hvilket?Liker litt "kysse" slør. Elisabetha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. mars 2002 #2 Del Skrevet 20. mars 2002 Gjør som du føler for! Men jeg vil anbefale deg å ihvertfall prøve et slør. Synes selv at jeg ikke er ordentlig brud uten slør, men det er nå meg da. Sløret mitt er 2.5m med tyll, ett lag og med en tynn silkekant. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
6 juli Skrevet 20. mars 2002 #3 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg skal ha slør - trodde ikke det først, men fant et i chiffon (vet ikke om det skrives slik) - kjolen min har tre lag - og det ytterste er chiffon, så dette sløret passet perfekt. Det er ca 80-90 cm langt og helt enkelt. Kjolen ble lissom komplett når jeg fant dette. Enig med deg at "kysseslør" er litt fint, hvertfall romatisk, men det er ikke meg - så jeg kunne aldri hatt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå