Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Jeg er ikke ute etter å gjøre meg "populær" blandt jentene her, eller framstå som en slags "mykmann" som støtter kvinnenes meninger om sex etc. Det er faktisk mye vettugt her som jeg liker å lese om. Jeg synes de fleste jentene her er veldig fordomsfrie og "rett fram", og det blir diskutert alt fra kjærlighetssorg til sædsprut i munnen. Alt på en SAKLIG måte. Veldig fint og lærerikt forum, også for menn!
Gjest splæsj Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Var det ironisk? :klø: Men om du synes det, er jo det fint! :klapp på ryggen:
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Som mann kan jeg bekrefte det trådstarter sier mao ingen ironi
Gjest Coeur Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Jeg er ikke ute etter å gjøre meg "populær" blandt jentene her, eller framstå som en slags "mykmann" som støtter kvinnenes meninger om sex etc. Det er faktisk mye vettugt her som jeg liker å lese om. Jeg synes de fleste jentene her er veldig fordomsfrie og "rett fram", og det blir diskutert alt fra kjærlighetssorg til sædsprut i munnen. Alt på en SAKLIG måte. Veldig fint og lærerikt forum, også for menn! ← Er du singel?
Yme Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Gutta får ikkeno skryt nei.... Neinei.. Bare vør sån! Vikke være venne din uansett!
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Er du singel? ← Det var ikke ironisk ment dette. Seriøst. Og ja, jeg er singel (og ikke homo, he he). Har hatt mye glede av dette forumet faktisk.
Gjest Coeur Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Det var ikke ironisk ment dette. Seriøst. Og ja, jeg er singel (og ikke homo, he he). Har hatt mye glede av dette forumet faktisk. ← Jeg er heller ikke ironisk. Prøver å flørte
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Gutta får ikkeno skryt nei.... Neinei.. Bare vør sån! Vikke være venne din uansett! ← :icon_question: :icon_question:
Leo Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Hyggelig tilbakemelding! Takk! Gutta får ikkeno skryt nei.... Neinei.. Bare vør sån! Vikke være venne din uansett! ← Og du klapper igjen og søker råd hos moder'n! Er det forstått??? Hils fra meg!
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Hyggelig tilbakemelding! Takk! Og du klapper igjen og søker råd hos moder'n! Er det forstått??? Hils fra meg! ←
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 Jeg er heller ikke ironisk. Prøver å flørte ← Nei men så flott da! Det var min feil, denne kommentaren til ironi var ment til innlegget over her, men jeg vet ikke hvordan jeg siterer to innlegg. Er du singel?
Gjest Coeur Skrevet 2. august 2006 #13 Skrevet 2. august 2006 Nei men så flott da! Det var min feil, denne kommentaren til ironi var ment til innlegget over her, men jeg vet ikke hvordan jeg siterer to innlegg. Er du singel? ← Ja, jeg er singel. Er på utkikk etter en singel kjekkas i passende alder, skjønner du...
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 2. august 2006 #14 Skrevet 2. august 2006 Ja, jeg er singel. Er på utkikk etter en singel kjekkas i passende alder, skjønner du... ← Ja da kjære, jeg skjønner. 36 år her.
Gjest Tyr Skrevet 2. august 2006 #15 Skrevet 2. august 2006 Hmm dette kan bli spennend, sjekking på gang. *finne fram popkorn*
Gjest Coeur Skrevet 2. august 2006 #16 Skrevet 2. august 2006 Ja da kjære, jeg skjønner. 36 år her. ← Passende alder, faktisk. Hyggelig å vite at det finnes noen der ute i hvert fall Jeg har vært en tviler i lang tid nå.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #17 Skrevet 3. august 2006 Hmmm.. når får vi KG-par nr xx? 'Benke seg med beina på bordet, cola i høyre hånd og godteposen i venstre*
Amalie_85 Skrevet 3. august 2006 #20 Skrevet 3. august 2006 Hallo??!!! Må da vite hvordan dette ender
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå