Gå til innhold

sats

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er så stolt av meg selv! Dette har jeg snakket om lenge, og nå har jeg endelig begynt å trene på sats!

Hurra! Enorme mengder kjekke gutter der også. Jøss.

Det var egentlig bare det jeg ville si :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var medlem en gang jeg og. Men det var det å dra dit etter at medlemskapet var tegnet som var det vanskelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Var medlem en gang jeg og. Men det var det å dra dit etter at medlemskapet var tegnet som var det vanskelige!

Ja, dette var da positivt å høre for trådstarter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra for deg. :-D Jeg tror jeg var omtrent så happy som du er nå, men det var visst den dagen jeg meldte meg ut. :klaske:

Flink hest  :tommelsmil:

Hva er det med disse hestene? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Hva er det med disse hestene? :klø:

Det var det man brukte å si til hestene når de var flinke, før i tiden. Min far er oppvokst på gård og når jeg var flink brukte/bruker han å si, flink hest... Jeg liker bare å si det, synes det er litt morsomt :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BagLady

Gratulerer :hoppe:

Enig i at det kan være masse kjekke gutter på sats ja, så det er jo ekstra motivasjon :sjarmor:

Hvis du har penger til overs etter innmeldingen anbefaler jeg at du kjøper deg noen fjonge treningsklær, ikke for guttas skyld men for din egen. Det er mye mer motiverende å trene når man føler seg litt tøff og sporty enn om man tropper opp i ei utvaska joggebukse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: kjempebra jobba!

Gratulerer :hoppe:

Enig i at det kan være masse kjekke gutter på sats ja, så det er jo ekstra motivasjon :sjarmor:

Hvis du har penger til overs etter innmeldingen anbefaler jeg at du kjøper deg noen fjonge treningsklær, ikke for guttas skyld men for din egen. Det er mye mer motiverende å trene når man føler seg litt tøff og sporty enn om man tropper opp i ei utvaska joggebukse :)

enig i dette, de har billige treningsklær på H&M (Logg) som det er OK pris på.

Det du MÅ investere i er gode sko og treningsbh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her, takk for koselige tilbakemeldinger :)

Driver og tester ut de forskjellige timene for å finne det som passer best for meg. Skal prøve meg på stramOpp i dag. Er det veldig tungt? Ser at det er en hel time med styrketrening :overrasket: Jeg er i enormt dårlig form :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BagLady
Trådstarter her, takk for koselige tilbakemeldinger :)

Driver og tester ut de forskjellige timene for å finne det som passer best for meg. Skal prøve meg på stramOpp i dag. Er det veldig tungt? Ser at det er en hel time med styrketrening :overrasket: Jeg er i enormt dårlig form :ler:

Hei hå

StramOpp er vel en gul time, altså har den ikke så høy intensitet. Det er vel mest trening på matte med strikk og vekter, så det burde vel passe for de beste. Bare si fra til instruktøren at du er ny, og spør hvilke vekter du bør bruke. Kan være lurt å starte med de letteste, så får du heller ta tyngre vekter neste gang.

Jeg tror du kommer til å klare deg fint :Nikke:

(men regn med noen stive muskler i dagene etterpå ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her igjen! Må bare få anbefale stramopp på det varmeste! Definitivt den sats-timen jeg synes jeg får mest igjen av. Det gjør satans vondt, men det er bare å bite tenna sammen og la det stå til ;)

Da var jeg godt i gang på sats med treningsveiledning, styrkeprogram og hele pakka. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BagLady

Bra jobba, trådstarter :klappe:

Har selv vært på sats i dag og trent, en time med StepStyrke. Ble litt sliten, men det er jo derfor jeg trener også da :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...