Linnie Skrevet 3. januar 2003 #1 Del Skrevet 3. januar 2003 Jippi!!! Nå er det ikke mange dagene til jeg begynner på skolen! Og i går bestillte jeg meg noen av skolebøkene!! :D Jeg gleder meg sånn at jeg bare måtte dele det med noen her jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. januar 2003 #2 Del Skrevet 3. januar 2003 Hehe, så bra da. Hva slags skole? Høgskole, universitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 3. januar 2003 #3 Del Skrevet 3. januar 2003 Så spennende, Linnie! Begynner du på mandag ? Jeg ønsker deg lykke til! Det går nok kjempebra :D Håper du vil fortelle oss om skolen og åssen det er der etterhvert. Klem, Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 6. januar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg skal begynne på den franske kosmetologskolen i Oslo, og jeg gleder meg sååå utrooolig!! :D :D SElv om det blir betydelig mindre tid til å være her på KG så skal jeg nok få skrevet inn og fortelle hvordan det går ja! Diva: Hva begynner du på? Hvordan gikk første skoledag?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 6. januar 2003 #5 Del Skrevet 6. januar 2003 Emh, jeg har ikke hatt første skoledag nå. Begynte i høst på forkurs ingeniør. Men jeg har hatt første skoledag etter juleferien og er møkk lei allerede :x Har matte, fysikk og kjemi..... Men skal nok stå på! Viktig å ha noe å gjøre enten det er kurs, utdannelse eller jobb. Kan`kke gå hjemme og surre heller. Blir bare sittene på KG hele dagen og kverulere Forhåpentligvis blir jeg kjemiingeniør eller byggingeniør om 3 og et halvt år........ Phuii! Dog, det er mulig at det kan bli noe annet og, men tiden vil vise :-) Tenker du gleder deg masse til Den Franske Kosmetologskolen !! Håper vi kan plukke opp noen tips av deg Klem, Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå