Gå til innhold

litt pinlig å spørre jordmor om

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå :-)

Hei!

Jeg er gravid med en mann som reiser veldig mye. Dette er jo greit bortsett fra at lysten min på sex er kjempe stor. Det jeg lurer på er om noen vet om det er skadelig i min tillstand å bruke en vibrator???

Dette er faktisk seriøst, ikke døm meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest at så lenge du kun bruker den utvendig på klitoris er det greit med vibrator. Dildo uten vibratoer kan brukes innvendig, men man bør ikke bruke vibrator på mens man har den invendig fordi man ikke vet hvordan vibreringen påvirker mormunnen (tror jeg det var), og om det kan utløse for tidlig fødsel.

Men uten på er alt greit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies så mye.

Jeg brukte vibrator inni og utenpå langt uti svangerskapet.

Jeg tror oppriktig at så lenge du ikke føler ubehag i forb. med bruken, at det er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vær bekrymret over lysten og brug af dildo, jeg har selv været som en kanin i løbetid i mit svangerskab noget som jeg er uvant med de 3 ander var det korslagte ben i 7 måneder men det morsomme er at det var alle 3 jenter og denne gang er det en gutt så jeg kylder på testeronen :hoho: spøg til side jeg tror virkelig der er noget i det faktisk..

jeg har selv brugt/bruger hjælpemiddel af og til og har ikke haft nogel problemer...

håber da at din lyst forsætter igennem hele svangerskabet

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...