Gjest Gjest_mamma til 2_* Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Dere som har erfaring med dette; hvilken skolesekk (merke) er best? Vi hadde sett oss ut Beckmann-sekken for 1-3 trinn, men da vi prøvde den i butikken i dag ble vi sjokkert over hvor tung den var! Jenta mi syntes den var tung selv uten innhold!! Er Troll-sekkene bedre? Hvem fører Bergans skolesekk?
miow Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 (endret) Får de ikke sånne oransje sekker fra skolen lengre? Det gjorde de da broren mi begynte på skolen for noen år siden, og har sett barn med sånne sekker siden da. Da trengte man ikke tenke på sekk på i alle fall et år, og mange brukte dem etter første og:) Endret 2. august 2006 av miow
Gjest Madeline Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Det er nok bare enkelte plasser i landet de får disse oransje skolesekkene. Ingen her jeg bor får det. Jeg ville ha satset på en Bergans sekk.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Bergans sekkene er gode! Husker ikke hvor vi kjøpte den. Bergans barnehagesekk kjøpte vi på Inter sport, så kanskje de har skolesekkene også der.
Gjest Madeline Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Bergans barnehagesekk kjøpte vi på Inter sport, så kanskje de har skolesekkene også der. ← Jeg kjøpte Berganssekken til eldstemann på en sportsbutikk, men husker ikke hvilken.
Gjest allium Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Kjøpte Bergans sekker både til førsteklassingen og femteklassingen på Sportshuset for noen dager siden. Førsteklassesekken var på tilbud. Og etter å ha kikket på Beckmans, og Lego, og lignende, på leketøysbutikk, er jeg overbevist om at det var et godt valg. Helt annen kvalitet.
*Ariel* Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Eldstemann har Bergans, og vi er veldig fornøyd med den. Da yngstemann skulle ha sekk i fjor av Bergans kommet med sekk uten lokk og det synes jeg virker upraktisk. De slurvete småbarna lukker gjerne ikke glidelåsen ordentlig og regntrekket er vel ikke alle som bruker, så her ble det Danåsekk til jentungen, med pusekatter på
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 Tror man må hente de orange sekkene på Bilstilsynet selv jeg.
Azi Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 (endret) Jenta mi har fått McNeill sekk i fra Tyskland. =4&lng=de]Skolesekk Se link til Ranzen, hun har den med sommerfugl på! :D Endret 3. august 2006 av Azi
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #10 Skrevet 3. august 2006 Bergans-sekken er lett, men jeg synes ikke den ser noe ok ut for så små barn fordi den ikke har lokk. Troll-sekkene kom best ut i test, jeg går for den.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #11 Skrevet 3. august 2006 Kjøpte Bergans sekker både til førsteklassingen og femteklassingen på Sportshuset for noen dager siden. Førsteklassesekken var på tilbud. Og etter å ha kikket på Beckmans, og Lego, og lignende, på leketøysbutikk, er jeg overbevist om at det var et godt valg. Helt annen kvalitet. ← Jeg er IKKE imponert over kvaliteten på Bergans sekken. Sønnen min hadde Beckmans de første tre årene (det er den med mest dill, og de fleste hadde den) Da han startet i 4. byttet vi til Bergans (det gjorde hele klassen) og etter bare to måneder gikk glidelåsen i stykker. Det samme skjedde for flere andre i klassen, så helt tilfeldig var det neppe.
Gjest lilletroll Skrevet 16. august 2006 #12 Skrevet 16. august 2006 Vi har kjøpt den minste bergans sekken til vår snuppe og den har ikke glidelås, men lokk... Så langt virker den veldig bra, og den er også vanntett. (Vannet preller av nå når den er ny, etterhvert må den vel impregneres)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå