En som vet Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Så da trenger jeg deres hjelp! Vet det er en diskusjon om noe lignende, men forskjellen her er at jeg trenger noe som hjelper raskt! Har lyst til å ta å rense opp huden min ordentlig med maske, men er redd for at dette kan føre til enda mer kviser? Er det noen som vet om noen masker som ikke trekker ut kvisene? Veldig takknemlig for alle forslag! Er litt krise her...
Aiv Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Du kan jo ta maske på bare kvisa, men vet ikke om den vil gå vekk til fredag. Jeg sitter selv med en underbygd kvise som jeg nå prøver å få vekk.. Er på dag to og den er vond. Har på medicated clearing gel fra dermalogica, og håper at jeg får den vekk snarest mulig.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Så fælt da:/ Prøv å spis masse gulrøtter!! funker supert på meg iallefall. Drikk mye vann og hold deg unna usunn mat. Har du tenkt over hva du har spist i det siste? Kan være du har spist noe du er allergisk mot som utløste utbruddet ditt.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Garniers Pure ansiktsmaske er dødsbra! gir ikke kviser, men reduserer. Koster 17 kr på vita
amilia Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 MD Formulations Facial Cleancer! Funket tvert på meg og har ikke hatt en eneste kvise etter jeg begynte med den! Den er dyr (300-400kr) men veldig verd pengene
En som vet Skrevet 2. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2006 Så fælt da:/ Prøv å spis masse gulrøtter!! funker supert på meg iallefall. Drikk mye vann og hold deg unna usunn mat. Har du tenkt over hva du har spist i det siste? Kan være du har spist noe du er allergisk mot som utløste utbruddet ditt. ← Haha! Seriøst? Gulrøtter? Har jeg aldri hørt om! Men skader jo ikke å prøve! Usunn mat ja... *Kremt* På den fronten har jeg vel ikke vært helt god i det siste. Kyllingvinger og pomfrittes ble det i dag... Det er det som er ulempen med å være tynn, jeg stapper i meg alt mulig rart! Men er nok ikke noe jeg er allergisk forihvertfall! Sånne utbrudd har jeg alltid hatt innimellom.
En som vet Skrevet 2. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2006 MD Formulations Facial Cleancer! Funket tvert på meg og har ikke hatt en eneste kvise etter jeg begynte med den! Den er dyr (300-400kr) men veldig verd pengene ← Høres bra ut! Men hvis den er beregnet for uren hud passer den nok ikke meg, ettersom jeg har kombinasjonshud som har lett for å bli tørr hvis jeg bruker for sterke produkter...
En som vet Skrevet 2. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2006 Du kan jo ta maske på bare kvisa, men vet ikke om den vil gå vekk til fredag. Jeg sitter selv med en underbygd kvise som jeg nå prøver å få vekk.. Er på dag to og den er vond. Har på medicated clearing gel fra dermalogica, og håper at jeg får den vekk snarest mulig. ← Har jo noe jeg kan påføre rett på kvisen som faktisk fungerer ganske bra, men akkurat nå føles det som jeg likså godt kunne smørt den ut i hele ansiktet! Huff... Det værste er at utbruddene sikker skyldes at jeg er så sinnsykt stresset over deiten!
amilia Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Høres bra ut! Men hvis den er beregnet for uren hud passer den nok ikke meg, ettersom jeg har kombinasjonshud som har lett for å bli tørr hvis jeg bruker for sterke produkter... ← Det er en rens for alle hudtyper såvidt jeg vet. Men ja, den er ganske sterk, men har du en god fuktighetskrem så er ikke dette noe problem, hvertfall ikke for min hud.
Debra Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 MD rensen erikke or uren hud jeg har nesten ikke kviser og bruker den. er super bra. den finnes for flere hudtyper. men den virker nok ikke ordentlig før det hat gått noen uke. blir litt lenge å vente det kanskje. du får bruke en bra dekkstift og foundation.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #11 Skrevet 3. august 2006 MD Formulations Facial Cleancer! Funket tvert på meg og har ikke hatt en eneste kvise etter jeg begynte med den! Den er dyr (300-400kr) men veldig verd pengene ← Jeg har tørr hud med en del urenheter, kan jeg bruke denne tro?
Gjest Frk Åberg Skrevet 3. august 2006 #12 Skrevet 3. august 2006 Garnier har en liten tube med noe man kan påføre lokalt som skal tørke ut.
Gjest Emeldina Skrevet 3. august 2006 #13 Skrevet 3. august 2006 Basiron fungerer bra; kan kjøpes reseptfritt på apoteket.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #14 Skrevet 3. august 2006 Tannkrem på kvisen er vist noe som skal fungere, da den tørker ut kvisen. Men har ikke prøvd, så kan ikke si om det fungerer.
brumma* Skrevet 3. august 2006 #15 Skrevet 3. august 2006 Garnier har en liten tube med noe man kan påføre lokalt som skal tørke ut. ← Jeg har denne, og er ikke spesielt fornøyd. Den er grei nok forebyggende, men ingen kviser som forsvinner på 1-2-3 med den dessverre...
Amanlis Skrevet 3. august 2006 #16 Skrevet 3. august 2006 Garnier har en liten tube med noe man kan påføre lokalt som skal tørke ut. ← Jeg er ikke fornøyd med denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå