Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kom over et bra (?) tilbud i avisen i dag. Det var 50 % på hair extension pga de åpner en ny frisørsalong.

Jeg ringte dem i pausen min og spurte hva det gikk i og pris...og den vanlige prisen er 12000 kr!! :overrasket:

Så det blir ca 6000 kr... jeg synes selv det er mye!

Men jeg har veldig lyst....

Jeg er så drittlei av mitt trågiske hår...

Hva sier dere?

Har dere hørt om greath lenght(s) ?

Jeg skal innom salongen på lørdag når de åpner for første gang. Jeg ser for meg at hele byen har ringt dem for extensions...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helene Rask bruker great lenghts :-)

Har selv hatt exensions i et par år men bruker noe som heter Monna Lisa. Så vidt jeg har forstått er det Great Lenghts og Monna Lisa som er det mest vanlige. Forskjellen er at GL blir festet på med tang og har ferdig keratin på tuppene mens ML blir dyppet i smeltet keratin hos frisøren. Har bare hørt positive ting om GL og har flere venninner som bruker det.

Første gangen jeg tok ext så brukte jeg også et sånt halv-pris tilbud og betalte da 5000 for full forlengelse så 6000 høres greit ut (men selvfølgelig grisedyrt). Det du bør være obs på er at ext må skiftes ut etterhvert som de vokser ut. Koster 40-60 pr ny alt ettersom hvor mange du skal ta på. Du trenger også naturhårbørste og sjampo med mye fuktighet. Håret krever mye pleie og de anbefaler at det flettes når man skal legge seg for å unngå floker.

Ext sliter også mye på håret sånn at man blir "avhengig" etterhvert for å få fylde. Du går med andre ord inn på noe som er kostbart og krever arbeid og som på sikt tynner håret ditt. Du må selv ta stilling til om det er verdt det - jeg syns det er det ihvertfall :-)

Gjest gjest1
Skrevet
Helene Rask bruker great lenghts :-)

Har selv hatt exensions i et par år men bruker noe som heter Monna Lisa. Så vidt jeg har forstått er det Great Lenghts og Monna Lisa som er det mest vanlige. Forskjellen er at GL blir festet på med tang og har ferdig keratin på tuppene mens ML blir dyppet i smeltet keratin hos frisøren. Har bare hørt positive ting om GL og har flere venninner som bruker det.

Første gangen jeg tok ext så brukte jeg også et sånt halv-pris tilbud og betalte da 5000 for full forlengelse så 6000 høres greit ut (men selvfølgelig grisedyrt). Det du bør være obs på er at ext må skiftes ut etterhvert som de vokser ut. Koster 40-60 pr ny alt ettersom hvor mange du skal ta på. Du trenger også naturhårbørste og sjampo med mye fuktighet. Håret krever mye pleie og de anbefaler at det flettes når man skal legge seg for å unngå floker.

Ext sliter også mye på håret sånn at man blir "avhengig" etterhvert for å få fylde. Du går med andre ord inn på noe som er kostbart og krever arbeid og som på sikt tynner håret ditt. Du må selv ta stilling til om det er verdt det - jeg syns det er det ihvertfall :-)

Takk for utfyllende svar! :)

Jeg hadde lignende i fjor, jeg fikk det gjort i Paris og jeg var ikke fornøyd, men jeg vil likevel prøve igjen, men med ett nytt extension produkt.

Jeg vet jo at det er dyrt, men jeg er så utrolig misfornøyd med håret mitt og jeg synes det ødelegger helhetsinntrykket av meg selv (sikkert teit)

Så jeg har nå lyst å prøve. Jeg får vente og se hva hun frisørdamen sier når jeg er innom :)

Skrevet

Tror jeg betalte rundt det samme, eller litt mindre første gangen jeg gjorde det. Men det er veldig mange år siden og da var det helt nytt så de har nok skrudd opp prisene litt etter det ble så populært.

Har hatt Great lengths to ganger og var godt fornøyd med det..

Ville valgt det igjen om jeg skulle hatt extensions :)

Lykke til.

Gjest Trolletrine
Skrevet

6000???Jeg skal få extension om en uke,og det koster 8000 :overrasket:

Gjest gjest1
Skrevet
6000???Jeg skal få extension om en uke,og det koster 8000 :overrasket:

vel, 6000 kr er altså halv pris av det det vanligvis koster, men dyrt nok for min del ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Tror jeg betalte rundt det samme, eller litt mindre første gangen jeg gjorde det. Men det er veldig mange år siden og da var det helt nytt så de har nok skrudd opp prisene litt etter det ble så populært.

Har hatt Great lengths to ganger og var godt fornøyd med det..

Ville valgt det igjen om jeg skulle hatt extensions :)

Lykke til.

Takk for svar. Det høres jo ut som dette er bra saker... ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Hvilken salong var dette?

De har ikke åpnet enda, det skjer kl 1000 i dag. Den heter Vouge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...