Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt inn en av disse og skal prøve det for første gang. Jeg har lest bruksanvisningen osv,men lurer på om noen har noe gode tips og råd i tillegg?

I begynnelsen er det bare snakk om leggene, men hvis det blir en suksess så kanskje det gjentas igjen, og da også bikinilinje og armhuler??!

Blir meget glad for tips fra dere!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet
Jeg har kjøpt inn en av disse og skal prøve det for første gang. Jeg har lest bruksanvisningen osv,men lurer på om noen har noe gode tips og råd i tillegg?

I begynnelsen er det bare snakk om leggene, men hvis det blir en suksess så kanskje det gjentas igjen, og da også bikinilinje og armhuler??!

Blir meget glad for tips fra dere!

Veet har mange typer voks. Hva heter den du har? :)

Gjest Malina
Skrevet
Veet har mange typer voks. Hva heter den du har? :)

Hun skrev det; varm voksen ;)

Gjest allium
Skrevet

Stryk voksen tynt på.

Jeg synes jeg får bedre resultater når jeg bruker lakenlerret til å fjerne voksen, fremfor de stripene som følger med.

Skrevet

Sist gang jeg brukte den voksen fulgte jeg bare bruksanvisningen og var i grunn nok det. Du trenger egentlig ikke noen flere tips!

Gjest gjest1
Skrevet
Hun skrev det; varm voksen ;)

Det er jeg fullt klar over, men jeg kjøpte selv en ny type varm voks fra veet, og hver sin vokstype hos veet har forskjellige bruksmåter... derfor greit å vite hvilken av dem ;)

Feks, den jeg kjøpte denne gangen, hadde en spesiell rullemekanisme og det er forskjell på å påføre med det enn feks spatel.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...