snøfnugg Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Jeg skal kjøpe en minnekortleser. Har M2 minnekort. Problemet er at det var ørten og velge mellom. Hvilke bør man kjøpe. Vil helst ha en som leser andre minnekort også.
Gjest Lea Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Jeg har prøvd mange typer og har ikke merket noen stor forskjell på de forskjellige kortleserene. Den jeg har selv er en blitteliten sak fra Sandberg som tar 8 forskjellige kort. Den kostet vel rundt 300 kroner for et år siden. Jeg bruker både SmartMedia og xD-kort og begge deler går smertefritt. Så jeg tror kanskje at jeg ville kjørt det "første og beste", men valgt en kjent produsent.
snøfnugg Skrevet 3. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2006 Hvilke er en kjent produsent da? Er helt grønn på minnekortprod. jeg. -Takk for hjelpen Lea.
Gjest Lea Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Jeg er ikke så god på å huske slike produsentnavn, men det meste du får kjøpt rundt omkring er vel kjente leverandører tror jeg. Denne er f.eks et helt greit kjøp.
snøfnugg Skrevet 3. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2006 Tusen takk Lea! Nå skal jeg fikse resten selv.
gard Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Hei Jeg tror ikke merket betyr så mye her. Jeg kjøpte en liten CF kort leser i USA for et par år siden og jeg synes det er mye lettere å plugge i den enn å koble opp kamera til PC'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå