Gjest Frekke Freia Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Sitter her og ser på at skjønne kjæresten min slafser i seg eggerøre. Jeg har hørt at dette er bra for potensen. Hvor mange prosent hardere penis kan jeg forvente i kveld?
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Du har hørt feil. Spiser kjæresten din egg, betyr det at han har lettere for å fertilisere deg.
Gjest King James Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 det har ingen betydning for potensen
momo Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Da bør min mann spise store mengder egg, han som har så dårlig sperm Eneste er at da vil jeg ikke sove sammen med han.
Gjest Tweek Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Sitter her og ser på at skjønne kjæresten min slafser i seg eggerøre. Jeg har hørt at dette er bra for potensen. Hvor mange prosent hardere penis kan jeg forvente i kveld? ← 50-70% mer illeluktende promp på soverommet. Lykke til
Gjest Hedda Gabler Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Sitter her og ser på at skjønne kjæresten min slafser i seg eggerøre. Jeg har hørt at dette er bra for potensen. Hvor mange prosent hardere penis kan jeg forvente i kveld? ← Regner med at du har funnet ut av det nå. Vi og forskningen venter spent på rapport.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 Tror det er noen som har blitt gazzzzzet ihjel!
Gjest Tweek Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 Tror det er noen som har blitt gazzzzzet ihjel! ←
Gjest seroxata Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 jeg fikk ikke lyst på egg iallefall..
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #10 Skrevet 4. august 2006 spiser han EGG? å hærregud, løp for livet neste gang
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 4. august 2006 #11 Skrevet 4. august 2006 (endret) Ifølge VG får han opptil 40% hardere. Det viser seg forøvrig at de som har tilgang til over middels harde peniser oppnår inntil 67% mer lykke, sammenlignet med minstepensjonister. Endret 4. august 2006 av Slangen
Frida Frosk Skrevet 4. august 2006 #12 Skrevet 4. august 2006 Har hørt at det kommer an på hvordan eggene er tilberedt. Spiser han bløtkokte egg f.eks så forblir den nok ganske så slapp. Med hardkokte derimot kan du nok ha høyere forventninger.
Gjest Frekke Freia :-( Skrevet 4. august 2006 #13 Skrevet 4. august 2006 Så ikke noe til det jeg gitt. Han bare snudde seg og prompa sure eggepromp da vi la oss i går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå