Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=224486
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Han har sannsynligvis bare satt seg der for å kose seg, det er en kjent sak at palestinske gutter er noen bilgærne smådjevler. Israelere kunne aldri tenke seg å misbruke sivile på den måten, vet du. Muslingpropaganda!
talin Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Au, tydeligt att noen ikke forstod hva høyestrett sa.
BMD Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Han har sannsynligvis bare satt seg der for å kose seg, det er en kjent sak at palestinske gutter er noen bilgærne smådjevler. Jepp, også har han bundet seg fast så de ikke kan dra ham vekk. Akkurat som Bellona. Det er Bellona sin skyld som satte griller i hodet på gutten. Enda godt han ikke satt i grillen. Da kunne det gått varmt for seg. Mye bedre at han satt på panseret, for med pansring som det preller steinene av.
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Synes ikke han ser verken fastspent eller redd ut jeg, men... nå har jeg ikke brillene på meg da. Og det viser seg jo innimellom at media ikke nødvendigvis forteller den hele og fulle sannhet. Kanskje er guttungen israelsk? Kanskje er ikke bilen israelsk? (Er så dårlig på arabisk og hebraisk at jeg ikke klarer å se hva som står på bildøra, og ikke aner jeg hva slags språk jødene i Israel bruker heller for den saks skyld) Men jeg husker et annet oppslag en gang som fortalte om israelske soldater som skjøt ned en palestinsk femtenåring. Det stemte jo det forsåvidt, men de fortalte ikke at han var full av sprengstoff
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Synes ikke han ser verken fastspent eller redd ut jeg, men... nå har jeg ikke brillene på meg da. Og det viser seg jo innimellom at media ikke nødvendigvis forteller den hele og fulle sannhet. Kanskje er guttungen israelsk? Kanskje er ikke bilen israelsk? (Er så dårlig på arabisk og hebraisk at jeg ikke klarer å se hva som står på bildøra, og ikke aner jeg hva slags språk jødene i Israel bruker heller for den saks skyld) Men jeg husker et annet oppslag en gang som fortalte om israelske soldater som skjøt ned en palestinsk femtenåring. Det stemte jo det forsåvidt, men de fortalte ikke at han var full av sprengstoff ← Det blir også et spørsmål om språk. Som når Vigrid og andre jøde-, muslim- og generelt ikkegermanerhatende organisasjoner minner om hvordan tyskerne og nordmennene slet under krigen, mens jødene stort sett var innendørs og virkelig gasset seg.
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 hehe, nå mener vel ikke Vigrid at jødene var innendørs og gasset seg - de mener vel stort sett at alt vi har hørt om den saken bare er sprøyt
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 (endret) Hvis du ser litt nøyere på venstrearmen hans, så har han en reim på den og som ser ut til å være festet til gitteret til frontruta. Endret 2. august 2006 av Slangen
Far til 2 Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Hvis du ser litt nøyere på venstrearmen hans, så har han en reim på den og som ser ut til å være festet til gitteret til frontruta. ← Det er riktig. Jeg importerte bildet til et editeringsprogram, forstørret det og økte kontrastene. Det er slik jeg ser det ingen tvil om at gutten er festet til bilen.
mr. louis Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 Synes ikke han ser verken fastspent eller redd ut jeg, men... nå har jeg ikke brillene på meg da. Og det viser seg jo innimellom at media ikke nødvendigvis forteller den hele og fulle sannhet. Kanskje er guttungen israelsk? Kanskje er ikke bilen israelsk? ← Mange forsøker å fremstille norsk mainstream-media som venstreorientert og Israel-fientlig, dette er rett og slett ikke riktig. Selvfølgelig, det er mennesker som jobber som journalister, og som menneske reagerer man mot stor urett, men sammenlignet med svensk media er den norske temmelig servil. Må si jeg reagerer litt på det du sier her, mysan.
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 2. august 2006 #12 Skrevet 2. august 2006 Selv sier Muhamad Baduan at han ble veldig redd da han ble tatt av soldatene. - Jeg var livredd for at jeg skulle bli steinet til døde, skal han ha sagt til Rabbis for Human Rights. Dette viser at det ver PALESTINERNE han var redd for, ikke israelerne.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 3. august 2006 #13 Skrevet 3. august 2006 (endret) Dette viser at det ver PALESTINERNE han var redd for, ikke israelerne. ← Ja, men da var det jo greit. Hvis Palestinere hadde brukt Israelere som levende skjold, så hadde det jo vært ISRAELERE han i så fall var redd for. Glimrende logikk. Endret 3. august 2006 av Slangen
KR-øst Skrevet 4. august 2006 #15 Skrevet 4. august 2006 Det er riktig. Jeg importerte bildet til et editeringsprogram, forstørret det og økte kontrastene. Det er slik jeg ser det ingen tvil om at gutten er festet til bilen. ← Jeg forstår at dette er hele livet ditt, å prøve å finne negative ting om israelerne. Men jeg tror ikke at israelerne er så dumme at de bruker arabiske barn som skjold. De vet alle at disse barna ikke er noe verdt av de voksne araberne som driver terrorisme, bortsett fra å bruke dem til PR overfor sensasjonshungrige journalister fra Vesten, som forøvrig ikke har tillatelse til å skrive om eller omtale terroristene negativt.
talin Skrevet 4. august 2006 #16 Skrevet 4. august 2006 Men jeg tror ikke at israelerne er så dumme at de bruker arabiske barn som skjold. Så hvorfor fikk da IDF en domsavgjørelse imot seg ifra Israels høyesterett om bruken av mennesklige skjold da?
Gjest Gjest1 Skrevet 5. august 2006 #17 Skrevet 5. august 2006 Har det i det hele tatt ingen betydning at bildet og artikkelen er nesten to og et halvt år gammel, fra april 2004?
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2006 #18 Skrevet 5. august 2006 Mange forsøker å fremstille norsk mainstream-media som venstreorientert og Israel-fientlig, dette er rett og slett ikke riktig. Selvfølgelig, det er mennesker som jobber som journalister, og som menneske reagerer man mot stor urett, men sammenlignet med svensk media er den norske temmelig servil. Må si jeg reagerer litt på det du sier her, mysan. ← Jeg sier egentlig ingen ting, bortsett fra at jeg ikke blindt tror på alt som kommer frem i media, all den tid jeg vet at ikke alt er slik det fremstilles. Og det går begge veier, jeg har ikke maktet å ta noen side i denne konflikten i det hele tatt.
talin Skrevet 5. august 2006 #19 Skrevet 5. august 2006 Har det i det hele tatt ingen betydning at bildet og artikkelen er nesten to og et halvt år gammel, fra april 2004? ← Tror at jeg trenger nye briller.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #20 Skrevet 5. august 2006 Jeg har hele den råttne staten israel langt opp i halsen og har hatt det lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå