Fashion.Faux.Pas Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Hei, jeg trenger informasjon om Dita eyewear forhandlere i Skandinavia... Noen som vet hvor de selges? Gjerne internettforhandlere i tillegg til vanlige butikker.... Takk
Millis Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 hvorfor sender du ikke spm ditt til dem - mailadressen står jo på hjemmesiden deres. Har aldri hørt om dem jeg! Men kule briller mange av dem! Post svaret her om du får tak i da Her ser det ut som du får kjøpt da: http://www.80spurple.com/catalog/informati...ecd89&info_id=2
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Har heller ikke hørt om det merket, men de hadde jo veldig fine solbriller! Er inne i en skikkelig solbrille-kjøpe-fase for tiden, håper det blir salg snart. Gjør meg ingenting at neste års modeller snart kommer.
Miss Lucky Skrevet 11. desember 2012 #4 Skrevet 11. desember 2012 Urgammel post ser jeg... men spør her alikevel. Ingen som vet om det er mulig å få tak i disse i skandinavia ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå