Bobeline Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 (endret) Fant denne på dagbladets nettutgave http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/08/02/472838.html Heldigvis endte det godt Endret 2. august 2006 av Bobeline
Grooo Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Leste den der ja... Lurer på om han får den godkjent som en kjøretime?
Bobeline Skrevet 2. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2006 Leste den der ja... Lurer på om han får den godkjent som en kjøretime? ← Minner meg faktisk om min første kjøretime... Fars nye volvo rett inn i et skilt...
liv Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Minner meg faktisk om min første kjøretime... Fars nye volvo rett inn i et skilt... ← Og da var vel far blid
Bobeline Skrevet 2. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2006 (endret) Og da var vel far blid ← Han lo, og sa at han fikk vel rygge opp igjen... Dette skjedde når kjøpesenteret stengte også, så det stod kø langt nedover veien... De andre sjåførene var nok ikke like blide som han var... Det har alltid plaget meg litt med han, han kunne bli hissig for småting som når jeg tok med en katt inn i stuen... Men vraket jeg bilen hans ble dette morsomt, og gjerne fortalt i diverse familieselskaper etterpå... Det han derimot ikke er så glad for er min evne til å opprettholde statistikken jeg påbegynte... Den første nye bilen min kjørte jeg inn i en flaggstang fem dager etter jeg kjøpte den... Og min nåværende bil møtte veggen i parkeringshuset bare tre timer gammel... Det er med andre ord en grunn til at jeg betaler 25000 i bilforsikring... Endret 2. august 2006 av Bobeline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå