Gjest ny student Skrevet 2. august 2006 #1 Del Skrevet 2. august 2006 Flere som skal på høgskole for første gang nå snart?? Kjenner jeg gruer meg litt til første dagen, men gleder meg også masse til å bli kjent med mange nye mennesker.. MEN..det er denne følelsen av å reise fra det kjente til det ukjente helt alene......... h j e l p............... Men jeg gleder meg masse også.. bare jeg blir kjent med folk og ting rundt meg så tror jeg det blir topp.. HVor gamle er dere?? Jeg er 24....... anyone... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #2 Del Skrevet 2. august 2006 Flere som skal på høgskole for første gang nå snart?? Kjenner jeg gruer meg litt til første dagen, men gleder meg også masse til å bli kjent med mange nye mennesker.. MEN..det er denne følelsen av å reise fra det kjente til det ukjente helt alene......... h j e l p............... Men jeg gleder meg masse også.. bare jeg blir kjent med folk og ting rundt meg så tror jeg det blir topp.. HVor gamle er dere?? Jeg er 24....... anyone... ← Jeg er like gammel som deg og skal begynne å studere for første gang. Jeg kjenner at jeg gruer meg litt jeg også. Gruer meg til de første dagene da alt er nytt og jeg sikkert vil føle meg litt usikker...men så gleder jeg meg til å gjøre noe nytt og komme meg videre her i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 2. august 2006 #3 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg er ikke førsteårsstudent, men det er første gang jeg skal gå på høyskole nå til høsten! Gruer meg litt siden det er på et lite sted, men studentmiljøet er nok kjempebra, og er bare en times tur til "hjembyen" min. Det som blir mest rart er å havne i et så lite miljø..En høyskole er jo litt annerledes en universitet der man ikke akkurat kjenner alle de 500 som går på de samme forelesningene som du! Men gleder meg villt til selve studiet da! Vanskelig å komme inn og er akkurat det studiet jeg vil studere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fluesmekker Skrevet 2. august 2006 #4 Del Skrevet 2. august 2006 Meg og! Begynner på høgskole for første gang, og jeg er 20 i år. Gleder meg jeg. Skal studere et emne som er helt nytt for meg, på et sted jeg aldri har vært før. Kjenner en til som skal samme plassen, ellers blir alt nytt. Nå har jeg nettopp vært på ikea for å handle inn litt "stæsj" til hybellivet Og så må jeg godsnakke litt til med pappa for å overtale ham til å kjøre meg de 10 timene turen til lærestedet tar. Sukk, den som hadde hatt egen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 2. august 2006 #5 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg starter også nå til høsten (Universitetet i Stavanger), og gleder meg så utrolig mye til å se nye ansikter. Rart som det er gleder jeg meg også til skolearbeidet (muligens etter å ha jobbet i 1 år..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 2. august 2006 #6 Del Skrevet 2. august 2006 Ble litt nysgjerrig jeg nå! Smeller opp en ny tråd om nesten dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. august 2006 #7 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg også skal på høyskolen for første gang. Er 26 og dette kommer til å bli litt skummelt, men sikkert gøy! :-D Har studert på universitetet før, men høyskolen er jo litt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 2. august 2006 #8 Del Skrevet 2. august 2006 Å så godt å høre dere også har litt nerver.. Jeg skal på et sted jeg aldri har vært før, langt hjemmeifra, og jeg kjenner ingen.. Så det her blir spennendes!!! Men også starten på et nytt liv.. Fristene nå også med 3 år skolegang etter 5år i arbeidslivet..... Er kjempe motivert!!! Håper de jeg havner sammen med har en like bra positiv innstilling. Men gruer meg vanvittig til første dagen.... grøss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå