Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
once you go black, you never go back...

Hva er det som gjør svarte menn til så bra kjæresteemner? Hva har de som ikke norske bleikansikter har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er det som gjør svarte menn til så bra kjæresteemner? Hva har de som ikke norske bleikansikter har?

sort hud

Skrevet

Er de virkelig bedre kjæresteemner generelt sett? Jeg tror ikke det.

Gjest gjest1
Skrevet

Hmm... visste ikke at kjæreste-evnene lå i hudfargen.....

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg for min del hadde ikke orket en stereotypisk svart mann!

Mmmmmmmmmm-hm og cap yo punk ass biatch hele dagen lang :-(

Gjest fluesmekker
Skrevet
Jeg for min del hadde ikke orket en stereotypisk svart mann!

Mmmmmmmmmm-hm og cap yo punk ass biatch hele dagen lang :-(

Nåh, det er vel mer typisk "african-american"... Tror ikke du hadde fått det av en vaskeekte kenyaner. ;)

Jeg asosierer afrikanere med en engelsk lærer på skolen. Han var mer Oxford university-typen og ikke hip hop :P

Men ellers, hva fader hudfargen har å si på kjæresteemne har gått meg ofså hus forbi.

Skrevet

tviler på at svarte menn er bedre kjæresteemner en hvite menn, og de som er supre kjæresteemner er det pga andre ting en hudfargen tror jeg.

men for meg er det absolutt bonus om en jeg møter og liker er svart, rett og slett fordi jeg synes mørk hudfarge er utrolig tiltrekkende utseendemessig.

men det er klart, menn fra noen kulturere er kanskje mer oppmerksomme eller har andre kvaliteter som er preget av deres kultur som etnisk norske menn ikke har, men det varierer like mye som det gjør med hvite fra forskjellige kulturer tror nå jeg.

Gjest gjest1
Skrevet
Nåh, det er vel mer typisk "african-american"...  Tror ikke du hadde fått det av en vaskeekte kenyaner. ;)

Jeg asosierer afrikanere med en engelsk lærer på skolen. Han var mer Oxford university-typen og ikke hip hop :P

Men ellers, hva fader hudfargen har å si på kjæresteemne har gått meg ofså hus forbi.

Startinnlegget virket så stereotypisk at jeg tenkte jeg bare skulle bygge videre på det :-)

Gjest ALDRI SORT.
Skrevet (endret)

Slettet ihht KG's regler

Scorpina (mod)

Endret av Scorpina
Skrevet

Er de så bra kjæresteemner da? :klø:

Jeg mener hudfarge er helt ubetydelig iforhold til å være et godt kjæresteemne eller ikke,jeg mener det heller ligger i det enkelte menneskets personlige egenskaper som f.eks: vise omtanke,kjærlighet,respekt,empati....

Skrevet

Det var nytt for meg. Nå har jeg en mann som kan tas for å være svart når sommeren er på hell...hehe

nei du...tror nok det er en myte.

Innvendig er vi alle like, så hva hudfarven gjør? Tror ikke egenskaper,kjærlighet osv ligger i hudfarven.

Skrevet
Tror ikke egenskaper,kjærlighet osv ligger i hudfarven.

:klappe:

Gjest Gjest_Lydia_*
Skrevet

Dette her minner meg på noe jeg lærte i psykologien, og som heter revers diskriminering. Det at vi ser "ned" på egen gruppe og roser en annen gruppe, og dessuten ser bare det positive ved dem. Sier ikke at du lider av dette ;) Fikk bare lyst å leke hobbypsykolog... :cool:

Skrevet

Setningen trådstarter siterer er jo fra Ricky Lake, og stammer sikkert fra ghettoen et sted.

Som en del andre har nevnt er nok hudfarve temmelig irrelevant når det gjelder kvaliteten på en kjæreste.

Gjest Gjest_Frk Åberg_*
Skrevet
Dette her minner meg på noe jeg lærte i psykologien, og som heter revers diskriminering. Det at vi ser "ned" på egen gruppe og roser en annen gruppe, og dessuten ser bare det positive ved dem. Sier ikke at du lider av dette  ;)  Fikk bare lyst å leke hobbypsykolog... :cool:

M, dette er vel noe som strengt tatt mest gjelder minoritetsgrupper. F.eks. at svarte vurderer hvite/majoriteten som mer verdt.

Skrevet

Når jeg hører utsagnet syns jeg det høres ut som om det er mer seksuelt det gjelder enn følelser. Og da tenker jeg på at det sies at de har gjennomsnitlig større penis.

Meeeen så har vi jo og konkludert med at dagens kvinner ikke alltid vil ha det største, men de som kan best.

Gjest Gjest_Lydia_*
Skrevet
M, dette er vel noe som strengt tatt mest gjelder minoritetsgrupper. F.eks. at svarte vurderer hvite/majoriteten som mer verdt.

Det er sikkert vanligere hos minoriteten så lenge majoriteten har mer status og flere fordeler sammenlignet med minoriteten som ofte blir sett ned på og stemplet som en "utgruppe" der medlemmene i denne gruppen anses for å ha mindre status. Men det finnes folk som sympatiserer med minoriteten og som er klare over den diskrimineringen, og forskjellsbehandlingen som foregår overfor disse, og prøver på en eller annnen måte å gjøre det godt igjen ved nettopp å overrose dem, og overdrive positive sider og forskjeller ved minoriteten.

Gjest Gjesta
Skrevet

"Once you go black, you never go back" er jo en ganske vanlig catch phrase. Har oftest hørt det i sammenheng med at svarte menn er generelt bedre utstyrt enn hvite.

Det henviser altså ikke til at de nødvendigvis er bedre kjæresteemner, men at de er bedre i senga.

Gjest Celina
Skrevet

Fordi de har gigautstyr, kan bruke det, og vet hvordan de skal vere menn overfor sine kvinner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...