Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Jeg har en brun topp som har tynne stropper over skuldrene. Hva slags Bh bør jeg bruke da? En med gjennomsiktige stropper eller kanskje en med sorte stropper? Uansett så vil nok noe vises for jeg kan ikke gå uten bh. Toppen skal brukes til fest.
Gjest Kanelia Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Jeg ville brukt en bh med gjennomsiktige eller brune stropper. Eller hva med en stroppeløs bh?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Jeg er liten og tynn, men har C/D cup og av den grunn er desverre stroppløse bh uaktuelt. Selv om puppene ikke henger, så blir de dradd så langt ned av BH'en når stroppene ikke er der. Ellers ville jeg brukt det
Colargol Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Liker stroppeløse jeg -så lett og så enkelt, eller en fin en med litt blonder som ser ut som en del av resten av antrekket kanskje?
Colargol Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Jeg er liten og tynn, men har C/D cup og av den grunn er desverre stroppløse bh uaktuelt. Selv om puppene ikke henger, så blir de dradd så langt ned av BH'en når stroppene ikke er der. Ellers ville jeg brukt det ← Jeg er samme cup størrelse som deg og har funnet flere stroppeløse som funker kjempefint!
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Jeg er samme cup størrelse som deg og har funnet flere stroppeløse som funker kjempefint! ← Det finnes sikkert noe som passer meg også viss jeg drar til en spesialbutikk, men det har jeg ikke råd til akkurat nå. Da må jeg ut med rundt 500 kr for en BH og det er litt mye. Egentlig må jeg ha 60 eller 65 i omkrets, og på vanlige butikker finner jeg ikke under 70. Derfor de stroppløpse sitter dårlig.
Gjest Kanelia Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Jeg er liten og tynn, men har C/D cup og av den grunn er desverre stroppløse bh uaktuelt. Selv om puppene ikke henger, så blir de dradd så langt ned av BH'en når stroppene ikke er der. Ellers ville jeg brukt det ← Det er jeg også, og jeg trodde ikke jeg kunne ha stroppeløs helt til jeg dro på LaLina undertøysforretning i Oslo. Der fant jeg en stroppeløs bh som satt som støpt. Trodde jeg var str 70 D da jeg kom inn, men endte opp med en bh i 65 E.
Gjest Frk Åberg Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Jeg syns ikke det er noe fint med gjennomsiktige stropper, jeg da. Hvis du ikke vil bruke stroppeløs, ville jeg gått for en brun bh. Jeg har selv en brun singlet med stropper, og jeg har en bh i nesten samme farge, som har litt mer singlet-aktige stropper enn vanlig bh, og det ser helt fint ut.
Krista83 Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Jeg har ikke brun bh selv, så jeg hadde nok brukt en sort bh... Gjerne med smale stropper den også.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Synes ikke der gjør noe å bh-stroppene vises jeg så fremt den er i noe samme nyanse som toppen. Ville aldri brukt hvit bh til svart topp, men svart til brun må da kunne gå fint.
Gjest fluesmekker Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 Jeg bruker alltid vanlig BH med stropper selv om jeg går med singlet.. Jeg tenker kanskje på å matche fargen litt, og passer på at resten av BHen ikke syntes, men stroppene er det ikke så farlig med. Stroppeløse BHer sitter dårlig, og ser ikke poeng med sånne gjennomsiktige stropper. Man ser dem allikvel og de er fryktig ubehagelige. Så får det heller være at noen kan se at jeg har BH på meg *gisp*
Beam Skrevet 2. august 2006 #12 Skrevet 2. august 2006 Synes det er bedre at vanlige bh-stropper synes enn å bruke gjennomsiktige. Synes ikke det er noe fint, og at de ikke vises fordi de er gjennomsiktige er bare tull.
aline Skrevet 2. august 2006 #13 Skrevet 2. august 2006 er den sorte bhen du har pen i stroppene, så ville jeg brukt den om jeg var deg. jeg varierer alt etter hva slags bh jeg har tilgjengelig jeg, om jeg lar stroppene synes eller om jeg bruker en med gjennomsiktige stropper (fant aldri noen bh med utskiftbare stropper, som satt pent på meg, så jeg tok en jeg hadde fra før og klippet av stroppene, sydde på fester av tråd og knappehullssting og festet på gjennomsiktige stropper). synes det er greit uansett, så lenge stroppene matcher og de er pene så er det greit synes jeg. og dette er KUN smak og behag, mange ville aldri vist seg med stropper som syntes, mens andre ser på det som helt naturlig, så tviler på at du vil få noe klart svar på hva akkurat du bør gjøre med dette. det blir vel heller å finne ut hva du selv synes ser best ut, og gå for det.
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #14 Skrevet 2. august 2006 Jeg bruker gjennomsiktige, for jeg syns det er finest.
Hasselhoff Skrevet 2. august 2006 #17 Skrevet 2. august 2006 (endret) Nja skeptisk. Er manboobs pent? Vurderer å anskaffe meg. Endret 2. august 2006 av Hasselhoff
gladidag Skrevet 2. august 2006 #18 Skrevet 2. august 2006 Nja skeptisk. Er manboobs pent? Vurderer å anskaffe meg. ← Hva er manboobs? :klø:
Karamba Skrevet 2. august 2006 #20 Skrevet 2. august 2006 Jeg synes ikke at det er noe fint at stroppene vises. Og i tilfelle hvis en ikke har mulighet til å bruke stroppeløs bh, ville jeg hatt en i samme farge som toppen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå