Gjest Gjest_Britta_* Skrevet 2. august 2006 #1 Del Skrevet 2. august 2006 I vår kommune har vi ingeniørstillinger og avdelingsingeniørstillinger. Jeg lurer veldig på hva forskjellen på disse to betegnelsene er for noe, vet dere på KG? Jeg vet f.eks. at en av dem jobber med oppmåling og kart. Hun er utdannet 3-årig ingeniør, og heter "ingeniør". Så har vi en annen mann, han heter "avdelingsingeniør", men han har nøyaltog samme utdanning (3 år). Ingen av dem har personalansvar, og ingen av dem har budsjettansvar. Likevel er begge utdannet ingeniør. Hva i all verden er forskjellen på de to stillingsbetegnelsene? Håper noen kan forklare, for dette har jeg lurt lenge på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Knut_* Skrevet 6. august 2006 #2 Del Skrevet 6. august 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #3 Del Skrevet 6. august 2006 En av dem er ikke avdelingssjef da? De som jobber i kommunene har en Teknisk sjef(leder for teknisk avdeling) som nærmeste sjef. Han har igjen Plan og Ressurssjefen(som er den som sitter med lønns og personalansvar) i kommunen som sin nærmeste overordnete. Så hvis en av dem er "vanlig" ingeniør og den andre er teknisk sjef, så kan det forklare lønnsforskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå