Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Hvordan forestiller du deg at enkelte faste brukere her inne er ? Ser du for deg en del av de ?
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Jeg har iallfall gjort meg et bilde av enkelte i det siste som må hovere og være frekk med en yngre bruker her. Helt latterlig.
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 (endret) Først og fremst mange dype, velfunderte tanker om nickene og/eller avatarene: Usikker: Usikker LilSweetie: Liten og søt Towelie: Pølse og Unix Champagnepiken: *poff* Hu i svingen: Straight forward Tyr: Stay away from Spain Tusenfryd: Fornøyelig, men ikke billig Hedda Gabler: En folkefiende Nigo-san: Big in Japan (IKKE Alphaville!) Donnie Darko: Ikke best på kino Evelina: Jan Werner daler ned i skjul Vampyra: Tørst Bob Marley: Død (synd) ~Alwa~: Lyseblå (visstnok) tanga Storebror: Ser meg Frysepulver: Jam eller Certo? Baby-E: Rykker ned, rykker ned, rykker ned Knurr: Beatlessjekking i Jotunheimen Miloine: mote.no Hannen: Hunnen Endret 7. august 2006 av Kvinneguden
Gjest King James Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 jeg gjør meg ikke tanker om noen her inne
bob marley Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 kvinneguden-frøya keiser james-keisersnitt bønna-brun storesky-uvær lillesky-røyk slangen-udyr fartil2-produktiv hedda gabler-henrik ibsen towelie-tove lie tusenfryd-en fornøyelsespark
Snasen Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Ja, men svaret mitt vil bare bli redigert bort allikevel, så jeg driter i å si det altså.
Gjest d'Arc Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 Towelie: Silent hill Scorpina: Bruker engelske ord og uttrykk i hvert innlegg Kvinneguden: Kvinneguiden Keiser James: Spesiell Miloine: Veldig hyggelig Superlammet: Superlambi Nabodama: Smart LilSweetie: Søt RabarbraGuri: Smart og reflektert Kommer ikke på flere akkurat nå.
Gjest Neffi Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 HVorfor disse jävla nerdete listene der jeg likevel aldri blir nevnt???!!!
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Neffi piss ikke i dusjæn når hun har UVi
Gjest Neffi Skrevet 3. august 2006 #10 Skrevet 3. august 2006 Neffi piss ikke i dusjæn når hun har UVi ← :yinyang:
HoneyHoney Skrevet 3. august 2006 #11 Skrevet 3. august 2006 HVorfor disse jävla nerdete listene der jeg likevel aldri blir nevnt???!!! ← Ikke jeg heller.... men jeg er jo fersk da, så det er fortsatt håp for meg! Håper jeg!
Gjest seroxata Skrevet 3. august 2006 #12 Skrevet 3. august 2006 towelie: bøsa, frekk i kjeften og *poffpoff* kvinneguden:frekk og freidig :D #spidergrl# : artig og blid mysan: fornuftig og interressant superlammet: TØFF! Og spretten i senga (ser jeg for meg, slapp av) donnie darko: en tøffing som slakter bambi (husker du, husker du?? )
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #13 Skrevet 3. august 2006 jeg heller bli aldri med, enda jeg sitter aldri så mye foran pc'n... synes mange brukere er skjønne damer som man får vettuge svar fra, noen ferske som begynner å få taket på det (inkludert meg selv) og også mange uvitende og rett og slett dumme mennesker. stygt å si det, men utrolig mye rart man finner innpå her. De skjønner det vel selv noen av de.
Gjest Tweek Skrevet 3. august 2006 #14 Skrevet 3. august 2006 Towelie: Silent hill ← Ja der sa du det! towelie som jeg kjenner er typsik siiiiiiiiilent hiiiill ellers er hun er bøs jævel med verre humor enn meg SIIIIIIIILENT HIIIIIIILL men hvorfor har ingen sagt noe om meg?? jeg har jo tross alt 200 og noe innlegg på under en mnd, pluss at jeg har vært på ferie
Gjest fluesmekker Skrevet 3. august 2006 #15 Skrevet 3. august 2006 seroxata har en skummel skummel avatar. Snart får jeg mareritt!
Gjest seroxata Skrevet 4. august 2006 #16 Skrevet 4. august 2006 seroxata har en skummel skummel avatar. Snart får jeg mareritt! ← de er bare noen barn som er litt misdannede men ikke meningen å skremme deg
Gjest Hedda Gabler Skrevet 4. august 2006 #17 Skrevet 4. august 2006 Den er kul, men når jeg er alene hjemme og det er midt på natta... skrik!
Gjest Hege Skrevet 4. august 2006 #18 Skrevet 4. august 2006 Først og fremst mange dype, velfunderte tanker om nickene og/eller avatarene: Usikker: Usikker LilSweetie: Liten og søt Towelie: Pølse og Unix Champagnepiken: *poff* Hu i svingen: Straight forward Tyr: Stay away from Spain Tusenfryd: Fornøyelig, men ikke billig Hedda Gabler: En folkefiende Nigo-san: Big in Japan Donnie Darko: Ikke best på kino Evelina: Jan Werner daler ned i skjul Vampyra: Tørst Bob Marley: Død (synd) ~Alwa~: Lyseblå (visstnok) tanga Storebror: Ser meg Frysepulver: Jam eller Certo? Baby-E: Rykker ned, rykker ned, rykker ned Knurr: Beatlessjekking i Jotunheimen Miloine: mote.no Hannen: Hunnen ←
Leo Skrevet 4. august 2006 #20 Skrevet 4. august 2006 Jeg har vært her "siden tidenes morgen" og skrevet tusenvis av innlegg, men fremdeles har jeg aldri vært nevnt i noen av disse trådene. Velger å tolke det positivt jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå