Snasen Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Nå har jeg lett i flere år etter låta a little too perfect i radioversjon/albumversjon, men jeg får bare liveversjonen opp. Hvordan faen finner jeg radiolåta???????
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 For min del er vel spørsmålet snarere "hvorfor faen skal man finne den radiolåta?" Låta er jo et erkeeksempel på "musikk" som spilles av overvektige bygdekvinner som pga trygden sin går i billige og stygge klær og ellers bare sitter på KG. I beste fall "musikk" å støvsuge til.
Sahara Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 For min del er vel spørsmålet snarere "hvorfor faen skal man finne den radiolåta?" Låta er jo et erkeeksempel på "musikk" som spilles av overvektige bygdekvinner som pga trygden sin går i billige og stygge klær og ellers bare sitter på KG. I beste fall "musikk" å støvsuge til. ← Eller et eksempel på at alle har forskjellig smak.. Ikke at jeg er så begeistret for låta heller, men bare teit å kommer med sånne kommentarer.
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Eller et eksempel på at alle har forskjellig smak.. Ikke at jeg er så begeistret for låta heller, men bare teit å kommer med sånne kommentarer. ← Fint at du så endimensjonalt på innlegget mitt, da har du skjønt den biten som ikke var viktig.
Snasen Skrevet 2. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2006 For min del er vel spørsmålet snarere "hvorfor faen skal man finne den radiolåta?" Låta er jo et erkeeksempel på "musikk" som spilles av overvektige bygdekvinner som pga trygden sin går i billige og stygge klær og ellers bare sitter på KG. I beste fall "musikk" å støvsuge til. ← Sorry for at det ikke var: "Vi kjøre E6, den strakaste vej" jeg ville høre på i steden, da.
:-) anna Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 For min del er vel spørsmålet snarere "hvorfor faen skal man finne den radiolåta?" Låta er jo et erkeeksempel på "musikk" som spilles av overvektige bygdekvinner som pga trygden sin går i billige og stygge klær og ellers bare sitter på KG. I beste fall "musikk" å støvsuge til. ← Neeei den er jo dritfin.... det synes både jeg og heele resten av den overvektigstyggkledtetrygdesnyltende syklubben. Sikler litt på Alex gjør vi også.
Atmi Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Fint at du så endimensjonalt på innlegget mitt, da har du skjønt den biten som ikke var viktig. ← Regn med at de fleste skjønner at du mener du er viktig, men du er nok ganske alene om den meningen. Ellers er innlegg som over kun tåpelige, og sjangeren du forsøker å bruke lykkes du ikke med fordi du overdriver og ikke vet hvor grensen går
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Regn med at de fleste skjønner at du mener du er viktig, men du er nok ganske alene om den meningen. Ellers er innlegg som over kun tåpelige, og sjangeren du forsøker å bruke lykkes du ikke med fordi du overdriver og ikke vet hvor grensen går ← Det er en mening du må få lov til å ha. I og med at innlegget traff dem det skulle treffe der det skulle treffe er det meg revnende likegyldig hva slags sjangerforståelse du sliter med.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #10 Skrevet 3. august 2006 Kan folk holde seg til tråden og ikke "krangle".
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2006 #11 Skrevet 3. august 2006 Sorry for at det ikke var: "Vi kjøre E6, den strakaste vej" jeg ville høre på i steden, da. ← Du velger selv, men jeg vil anta at du allerede har funnet radioversjonen av E6.
Snasen Skrevet 3. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 3. august 2006 A little too perfect A little too good for me I Aint saying I'm trouble But the trouble's that you knock me off my feet :digge:
T.S Skrevet 3. august 2006 #13 Skrevet 3. august 2006 For min del er vel spørsmålet snarere "hvorfor faen skal man finne den radiolåta?" Låta er jo et erkeeksempel på "musikk" som spilles av overvektige bygdekvinner som pga trygden sin går i billige og stygge klær og ellers bare sitter på KG. I beste fall "musikk" å støvsuge til. ← Tenker du har svart på ditt eget sprøsmål jeg
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2006 #14 Skrevet 3. august 2006 Tenker du har svart på ditt eget sprøsmål jeg ← Artig å se hva som kan komme ut av å anvende trådstarters egne ord i andre tråder på en litt annen måte, ja.
Snasen Skrevet 3. august 2006 Forfatter #16 Skrevet 3. august 2006 Boy, I try to catch myself But I'm out of control Your sexiness is so appealing I can't let it go Whoo...
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #17 Skrevet 3. august 2006 Er sexy c den samme som sexy cat?? I tilfelle ja ,så forstår jeg godt hvorfor kvinneguden svarte som han gjorde..
Snasen Skrevet 3. august 2006 Forfatter #18 Skrevet 3. august 2006 Er sexy c den samme som sexy cat?? I tilfelle ja ,så forstår jeg godt hvorfor kvinneguden svarte som han gjorde.. ← Den satt. Tok meg her ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå