Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Jeg bruker alltid g-streng til vanlig, men er litt usikker på om jeg vil ha det under brudekjolen. Synes ikke g-streng er noe fint - bruker det bare for at det ikke skal synes, og det er jo ikke noe problem under en brudekjole. Så kanskje en vanlig truse er greit (en pen en, selvfølgelig)? Blir vel kanskje litt klamt med g-streng også? Erfaringer anyone? (Mannen er ikke noe spesielt begeistret for g-streng heller..)
razmatazz Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Det kommer vel an på om trusekanten på en vanlig truse synes gjennom stoffet? I såfall ville jeg gått for g-streng eller evt french knickers (har jeg selv, veldig fint )
MarianneHR Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Det er utrolig mange fine truser å få tak i. Det viktigste er at den sitter som støpt på deg, du vil ikke gå rundt å føle at trusa er ubehagelig på en sånn dag. Jeg hadde en fin blondetruse på bryllupsdagen.
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Jeg tror ikke det er noen fare for at trusen vil synes, uansett fasong - så det jeg er usikker på er vel rett og seltt 1) om g-streng er ubehagelig på en sånn dag (i en stor og varm kjole) og 2) hva i all verden skal jeg ellers ha (jeg er ikke vant til å ha andre truser)?? Får vel ta meg en tur til undertøysbutikken og se. Må jo forretsen matche korsettet.. Ojojoj
MarianneHR Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Tror ikke g-streng vil være klammere eller mindre klamt enn andre truser, så det trenger du ikke tenke på. Hvis du tenker på at mannen din ikke synes g-streng er så pent, så bruk g-streng mesteparten av dagen, men skift til en sexy truse likefør dere reiser fra festen. Så blir du fin for han til bryllupsnatten
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Jeg tror ikke det er noen fare for at trusen vil synes, uansett fasong - så det jeg er usikker på er vel rett og seltt 1) om g-streng er ubehagelig på en sånn dag (i en stor og varm kjole) og 2) hva i all verden skal jeg ellers ha (jeg er ikke vant til å ha andre truser)?? Får vel ta meg en tur til undertøysbutikken og se. Må jo forretsen matche korsettet.. Ojojoj ← Finn en truse som er så behagelig som mulig, vil anbefale deg boxer i lycra, bruker det selv hver dag, og de synes (nesten) ikke under skjørt og bukser (kan hende en kan se en tynn strek øverst på låret, men det blir i hvert fall ikke noe innhugg i rumpeballene, det er lite flatterende, det Det er jo ingen som skal se undertøyet ditt... Hvis du føler at du vil ha noe pent når du skal ta av brudekjolen, kan du jo finne en pen en som du skifter til før du tar av kjolen. Husk at dagen blir lang, så tenk komfort!
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 jeg hadde hvit pierre robert bommuls truse... for det viktigste er vel at det er behagelig!!!! hvis det nå er slik at den behagelige trusen du velger er fin nok for bryllupsnatta, er det jo bare å stikke på do å skifte før dere drar dit dere skal sove...
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 takk for inspill - jeg tror jeg går for en behagelig blonde-sak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå