Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Skal skrive på postkassa nå, har sett en del som skriver med hvite bokstaver. Hva bruker dere da? Tip-X tusj? Ser ikke ut som maling, ser ut som det er skrevet med tusj.
Malama Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Noen bruker nok sånn "blankotusj" ja. Mine foreldre har skrevet med hobbymaling. skolakk (ikke skokrem, men hvit skolakk) kan også brukes. Eller rett og slett god, gammeldags blako, selvsagt.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Takk Malama, var det jeg trodde Var bare ikke sikker på om det ville holde
Malama Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Spørs kanskje litt hvor værutsatt den er da... Og slites det bort, så er det å skrive nytt. På vår postkase har forrige eier skrevet med sprittusj, men det er delvis slitt bort, og ser lite pent ut, så dersom vi bare får bort dette på en grei måte skal vi skrive med noe som holder ja. Og helt hvitt, det er penere enn sort synes jeg. (vi overtok i går, så vi har altså ikke navn på postkassa selv enda, vi bor der ikke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå