Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Hvor stor sannsynlighet er det for å bli smittet av clamydia/ gonore ved oralsex? Hvis personen som får det har sykdommen?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 ok, hvis det er den som gir oralsex som har så er det også sannsynlig?
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Jeg tviler på du går rundt med klamydia i munnen, så det smitter nok ikke. Men gonoré kan smitte ved munnsex.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Venninnen min mener at man ikke får kjønnsykdommer av oralsex, oralsex er nemlig ikke sex i hennes øyne... Det er bare roting det. Ved sex derimot, altså samleie (som er det eneste hun regner som sex) så smitter det. Men da vet jeg hvertfall at "roting"/oralsex kan gi kjønnsykdom, som jeg trodde.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Tor kanskje du bør informere denne venninna di litt. Ikke lurt å gå rundt med feil kunnskap om slike ting.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Tor kanskje du bør informere denne venninna di litt. Ikke lurt å gå rundt med feil kunnskap om slike ting. ← Ja, prøver å si at selv om hun ikke regner oralsex som sex, så regnes er det det... "Smitter jo bare ved sex", les: samleie...
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Det er ikke bare gonoré som kan smitte ved munnsex. Herpes kan for eksempel smitte fra munn til kjønnsorgan. Og er det fare for at mannen kan ha HIV (altså, at hun ikke kjenner hans seksuelle historie) bør hun selvsagt insistere på at han bruker kondom, enten det er samleie eller at hun suger ham.
Gjest Malina Skrevet 5. august 2006 #9 Skrevet 5. august 2006 Jeg tviler på du går rundt med klamydia i munnen, så det smitter nok ikke. Men gonoré kan smitte ved munnsex. ← Man kan få klamydia i halsen.
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2006 #10 Skrevet 5. august 2006 Du kan få klamydia i lungene av å røyke på vannpipe, min sønn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå