Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 har noen her erfaring med å handle hos josefssons.no ? jeg har nettopp bestilt meg en topp derfra men er usikker på størrelsen. jeg bruker ca 40-42 i topper vanligvis men i jakker og trange topper (som denne er) må jeg noen ganger bruke 44-46 for å få plass til puppene som er ca 105 cm rundt når jeg har på bh... så jeg bestilte str 46 og håper den passer men hvis den er for stor går det greit å bytte? må jeg betale porto?
fargegla82 Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Hei! Handler mye på josefssons,artig å få klær i posten.Har blitt en del nytt i garderoben min nå i sommer",)Har lært meg ka str som passer for alle klesplagg så jeg blir stort sett alltid fornøyd.En og annen gang ser jeg ved prøving at nei,denne kommer jeg ikke til å gå med,og sender da plagget tilbake i samme pose den ble sendt i,fyller ut returskjema(kan også fylles ut på dine sider på nettsiden)og legger denne ved(VIKTIG!) Det følger med en forhåndsbet portolapp som belaster deg med 39,90 i ettertid.Denne klistrer du på pakken,gjerne over lappn fra josefssons(den som det står ditt navn og adr som mottaker altså)Du bet samme returporto uansett kor mye du returnerer,men er sendingen under 350gram,lønner d seg å kjøpe frimerker istedet for å benytte klistrelappen. Lykke til,håper du like fornøyd som jeg er!
gladidag Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 har noen her erfaring med å handle hos josefssons.no ? jeg har nettopp bestilt meg en topp derfra men er usikker på størrelsen. jeg bruker ca 40-42 i topper vanligvis men i jakker og trange topper (som denne er) må jeg noen ganger bruke 44-46 for å få plass til puppene som er ca 105 cm rundt når jeg har på bh... så jeg bestilte str 46 og håper den passer men hvis den er for stor går det greit å bytte? må jeg betale porto? ← Jeg er 101 rundt puppene og må alltid ha 44, 46 eller l og xl på topper.. Er det samme rundt hoftene, eg der passe stort sett bukser i str42 kjempebra..
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 jeg får se når jeg mottar toppen om ca 3-4 uker om den passer da i str 46... men er så redd den blir altfor vid rundt magen for jeg er jo ikke så veldig tykk der... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå