Gå til innhold

Hva slags kiste vil du ha?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mye merkelig man får svar på i kgforumet ja :ler:

har gitt beskjed om at jeg skal ha svartlakkert kiste UTEN kors på jeg.. det passer meg på en måte :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg husker jeg spurte mamma om hvor de hadde hatt begravelsen min hvis jeg døde. Hun svarte "kapellet" og jeg ble dødelig fornærmet. Kjenner jeg ikke nok folk til å fylle kirken kanskje??? :frustrert:

Skrevet

plutselig tok jeg meg selv i å titte på gravsteiner :overrasket:

bestemte meg for sort sten med sølvskrift og påmontert sortlakkert lyslykt med fasettslipt glass.

jadda...

Skrevet

...og jeg ble en smule bekymret da jeg reagerte på det dårlige designet på kister... :overrasket:

På tide å legge seg, ja... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
plutselig tok jeg meg selv i å titte på gravsteiner  :overrasket:

bestemte meg for sort sten med sølvskrift og påmontert sortlakkert lyslykt med fasettslipt glass.

jadda...

:ler: Been there

...og jeg ble en smule bekymret da jeg reagerte på det dårlige designet på kister... :overrasket:

På tide å legge seg, ja... :ler:

:ler:

Skrevet

ja... jeg og, så forferdelig standard. hva om jeg ville ha en neongrønn kiste med knallrosa innredning ? :sur:

Skrevet
ja... jeg og, så forferdelig standard. hva om jeg ville ha en neongrønn kiste med knallrosa innredning ?  :sur:

Jeg har ikke helt bestemt meg, men det må jo være mulig å få "customised" en kiste! Kanskje jeg gjøre som jeg gjør med alt mulig annet for tiden; kjøpe en, male den og skifte håndtak :klø:

Skrevet

fliiir... og lagre den i boden til senere bruk ? starte firma ? "custom coffins inc" ?

Skrevet

sånn apropos gravkister... ta en kikk på disse her, se spesiellt på "special order coffins"... ølflaske anyone ?

eller hva med et heller originalt utvalg her ?

Skrevet

likte den fiskekisten jeg... sånn skal jeg ha :sjarmor:

Skrevet

Tror jeg går for en Steamboat Coffin jeg - sånn bare for å irritere dem som skal begrave meg.

Skrevet

he he he, presten hadde vel fått slag

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vil ha cola-kiste jeg, for jeg elsker cola :)

Skrevet

Kan man få laget en dvergpenis kiste, mon tro.

Skrevet
Kan man få laget en dvergpenis kiste, mon tro.

call ghana :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...