Gå til innhold

hjelp dagen er der snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp hvorr raskt tiden går da. dagen er der jo snart.

prøvde hele anntrekket i går, og det var ikke helt vellykket nei.

korsettet ble kjempefint under kjolen når jeg sto, men jeg ble helt "oppstoppa" når jeg satte meg ned. fekk liksom et sett med nye STORE mandler. det er et ekte korsett, så det holder inne, og er helt stivt. jeg har så tung byste at jeg må jo ha noe, og stroppene er så tynne at jeg kann ikke ha bh. bruker jeg blanke stropper, blir jeg "GRØNN der stroppen er. :grine:

og "problem" 2: jeg har tenkt å la håret henge rett ned, og bare ha glans i det+ noen roser som er make til dem på kjolen, men det virker som om at alle andre akle til frisør å sette opp håret sitt..... føler nesten jeg børr gjøre det samme, men da ligner jeg mer på en høysåte pga håret mitt bestemmer selv.... :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gå med korsett er en vanesak. Bruk det litt, så blir du mer komfortabel med det etterhvert. Og ja, det er verst når man sitter.

Ang håret ditt; Gjør som du vil. Selv om det virker som at alle skal til frisør, stemmer nok ikke det helt. Mange er flinke til å ordne håret sitt selv, men jeg f.eks er ganske talentløs når det gjelder hår - og hadde ikke noe valg :)

Det er nok veldig stas å kunne ha ordnet det meste selv, så hvis du tror du klarer det, så gjør du det. Og bruder med langt løst hår er veldig pent (hvis de kler det og det passer til resten av brudestasen).

Skrevet
Å gå med korsett er en vanesak. Bruk det litt, så blir du mer komfortabel med det etterhvert. Og ja, det er verst når man sitter.

Ang håret ditt; Gjør som du vil. Selv om det virker som at alle skal til frisør, stemmer nok ikke det helt. Mange er flinke til å ordne håret sitt selv, men jeg f.eks er ganske talentløs når det gjelder hår - og hadde ikke noe valg  :)

Det er nok veldig stas å kunne ha ordnet det meste selv, så hvis du tror du klarer det, så gjør du det. Og bruder med langt løst hår er veldig pent (hvis de kler det og det passer til resten av brudestasen).

jeg skal også ha løst hår, synes ikke helt at oppsatt hår er noe for meg.

Sparer derfor til langt hår nå. Tror likevel at jeg har lyst til å dra til frisør, for å få stylet det, og kanskje få litt fall/krøller i det (håret mitt er helt rett). Jeg skal være flink med å ta b-vitaminer og ta jevnlige hårkurer, så blir nok håret skinnende flott :)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg skal også ha løst hår, men med litt krøller. Skal til frisør for å style og ordne det på dagen, men det er jo ikke nødvendig hvis man klarer det selv. Jeg har tenkt at en frisør vil være flinkere til å style det slik at det holder hele dagen.

Du må også tenke på at du kommer til å stråle som en engel hele dagen, og du kommer uansett til å være den vakreste der pga gløden slik lykke gir. Det går helt sikkert bra :) !

Skrevet

Er sikker på at du blir knallfin med løst hår! Men vær obs hvis du skal ha levende blomster i håret, mange blir brune veldig fort... Jeg vurderte det, men fikk tips om å gå for uekte blomster eller annen pynt (perler el).

Nå skal jeg til prøvetime til mandag og er kjempe spent. Blir nok litt mer oppsatt enn det jeg først hadde tenkt, men det er bare fordi jeg har lyst å gjøre litt ekstra på Dagen og har ikke laaaangt pent hår ;)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet
Er sikker på at du blir knallfin med løst hår! Men vær obs hvis du skal ha levende blomster i håret, mange blir brune veldig fort... Jeg vurderte det, men fikk tips om å gå for uekte blomster eller annen pynt (perler el).

\

Samme tips fikk jeg! Gikk for små perler

Skrevet

rosene jeg skal ha i er falske, og av samme type som de på slepet. hadde tenkt å bruke en tiara også, men den har jeg glemt å gå til annskaffelse av :sjenert:

Gjest Gjest_Bitten_*
Skrevet

Har du glemt det?? :overrasket:

MEn det er jo ikke for sent enda, skulle vel ikke være umulig å kjøpt en tiara i løpet av noen timer (?) Forresten synes jeg det blir litt vel mye tiaraer, ma MÅ jo ikke ha det selv om man er brud og vil føle seg som prinsesse ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...