Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #1 Skrevet 2. august 2006 Setter min lit til dere flinke jenter her inne... MEner å ha hørt noen glupe ideer til hvordan man kan få til å male forskjellig på veggen uten å være særlig god til å tegne. Jeg skulle gjerne hatt taekwondo-utøvere på veggen til lillemann. Tips? Jeg kan godt ha de malt rett på veggen..... -noen som påtar seg jobben, kanskje?
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 (endret) Først finner du motivet du vil ha. Deretter tegner/printer du det på overheadfolie og låner en overheadprosjektor. Vips: Malebok på veggen. Btw: Får du lånt en PC-prosjektor kan du naturligvis hoppe over folien, og har mulighet til å få noe mer detaljerte bilder. Endret 2. august 2006 av Tispa
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Dæven så lurt!! Du mener altså en sånn vanlig overheadsdings som gjør sånn at arket du legger på den lyser opp på veggen??
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Men husk å finne bilder med bare omrisset dersom du printer eller bruker PC-prosjektor. Farga felt er ofte for "tette" slik at de bare blir svarte flekker.
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 (endret) Jeg vet ikke hva pc prosjektor er og kommer sikkert til å låne barnehagens overhead... Hvor kjøper jeg sånne blanke film-ark da? Og kan jeg putte de arkene i printeren min? Endret 2. august 2006 av Evelina
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 De dere bruker i barnehagen er antakelig helt glatte på begge sider? I så fall er de ikke egna i printeren. Stikk på bokhandelen og be om overhead-ark for printer. De vet hva du trenger til blekkskriver evt laserskriver
Snupplupp Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Du får kjøpt overheadark hos bokhandleren f.eks.. Men husk å kjøpe den typen som kan brukes i printer/kopimaskin..
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Tusen takk for tips!! da er det bare å lete etter en kul tegning, som til og med jeg kan greie å kopiere over på veggen.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå