Gå til innhold

hvordan få til krigere på veggen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Setter min lit til dere flinke jenter her inne... MEner å ha hørt noen glupe ideer til hvordan man kan få til å male forskjellig på veggen uten å være særlig god til å tegne.

Jeg skulle gjerne hatt taekwondo-utøvere på veggen til lillemann. Tips? Jeg kan godt ha de malt rett på veggen.....

-noen som påtar seg jobben, kanskje? :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Først finner du motivet du vil ha. Deretter tegner/printer du det på overheadfolie og låner en overheadprosjektor.

Vips: Malebok på veggen.

Btw: Får du lånt en PC-prosjektor kan du naturligvis hoppe over folien, og har mulighet til å få noe mer detaljerte bilder.

Endret av Tispa
Gjest Gjesta
Skrevet

:overrasket:

Dæven så lurt!!

Du mener altså en sånn vanlig overheadsdings som gjør sånn at arket du legger på den lyser opp på veggen??

Gjest Gjesta
Skrevet

Men husk å finne bilder med bare omrisset dersom du printer eller bruker PC-prosjektor.

Farga felt er ofte for "tette" slik at de bare blir svarte flekker.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hva pc prosjektor er og kommer sikkert til å låne barnehagens overhead... Hvor kjøper jeg sånne blanke film-ark da? Og kan jeg putte de arkene i printeren min?

Endret av Evelina
Gjest Gjesta
Skrevet

De dere bruker i barnehagen er antakelig helt glatte på begge sider? I så fall er de ikke egna i printeren.

Stikk på bokhandelen og be om overhead-ark for printer. De vet hva du trenger til blekkskriver evt laserskriver

Skrevet

Du får kjøpt overheadark hos bokhandleren f.eks.. Men husk å kjøpe den typen som kan brukes i printer/kopimaskin.. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Tusen takk for tips!!

da er det bare å lete etter en kul tegning, som til og med jeg kan greie å kopiere over på veggen.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...