Midnattsol Skrevet 2. januar 2003 #1 Skrevet 2. januar 2003 Kom over en liten side. Her kan du få tak i diverse saker og ting/smykker/klær osv. som er like de kjendisene bruker (har brukt) hvis det er ønskelig. http://www.asseenonscreen.com/
xeyes Skrevet 2. januar 2003 #2 Skrevet 2. januar 2003 Vært der middis! Kjøpte ei veske og lommebok for et par mnd siden :D Fant du noe fint? xeyes (i'm back)
Midnattsol Skrevet 2. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2003 Yeeeej, er du back!!! IKKE sjokka over at du har vært der!!! Masse fint ja.
tuji Skrevet 3. januar 2003 #4 Skrevet 3. januar 2003 Fikk nettopp pakke i posten derifra selv. Kjempefornøyd! Nå skal jeg suse rundt i kule topper som ingen andre her hjemme har! :D
Arwen Skrevet 4. januar 2003 #5 Skrevet 4. januar 2003 Må dere betale noe ekstra gebyrer for pakkene? Toll++?
Malou Skrevet 5. januar 2003 #6 Skrevet 5. januar 2003 Ja, jeg kunne også tenke meg sånn ca hvordan diverse avgifter blir når man handler der før jeg bestiller noe. Jennifer
tuji Skrevet 6. januar 2003 #7 Skrevet 6. januar 2003 Ja, man må betale toll. Jeg har aldri handlet fra utlandet før, så dette kom som en overraskelse på meg :o Hadde jeg tenkt meg litt om, kunne jeg vel ha forutsett det, men var litt kjapp i vendingen. Har kjøpt fire topper for ca. 600,- til sammen, og i tillegg må jeg betale nesten 400,- i toll. Det ble fremdeles billig, og mye av dette er ting som ikke finnes i Norge.
Arwen Skrevet 6. januar 2003 #8 Skrevet 6. januar 2003 Hørte noe i går om at man ikke måtte betale toll hvis varen var verdt under 200 kroner, vet ikke om dette stemmer men..
Elefantina Skrevet 16. januar 2003 #10 Skrevet 16. januar 2003 Desverre er klærne bare for mindre mennesker enn meg, men de har mye kult i andre ting. Hadde jeg hatt piercing i navlen skulle jeg bestilt meg en playboy bunny!
Arwen Skrevet 21. januar 2003 #12 Skrevet 21. januar 2003 Har nå bestillt en liten pakke. Er det noen som vet hva som skjer når denne kommer til Norge? Får jeg den i posten, eller må jeg hente den på tollkontoret?
Eowyn Skrevet 21. januar 2003 #13 Skrevet 21. januar 2003 Er vi ikke fornøyde nok med de klærne vi kan kjøpe i gode gamle norge da? Blir ho altfor dyrt å gjøre det på den måten, da kjøper jeg heller klær her hjemme og sparer meg for de 400 kronene ekstra. Får jo faktisk et par kule topper for det!! :D
Malou Skrevet 22. januar 2003 #14 Skrevet 22. januar 2003 Bestilte meg et kult kjede der i går... Og jo man kan sikkert finne tilsvarende til en billigere penge her hjemme, men kombinasjonen av ok pris og det behagelige med å shoppe hjemmefra er suveren synes jeg. Jeg skal bare prøve å la være å la denne shoppingen på nettet ta overhånd... Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå