Gå til innhold

Her kan du kjøpe det kjendisene bruker:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over en liten side.

Her kan du få tak i diverse saker og ting/smykker/klær osv. som er like de kjendisene bruker (har brukt) hvis det er ønskelig. :P

http://www.asseenonscreen.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært der middis! Kjøpte ei veske og lommebok for et par mnd siden :D

Fant du noe fint?

xeyes (i'm back)

Skrevet

Yeeeej, er du back!!! :hoppe:

IKKE sjokka over at du har vært der!!! :ler:

Masse fint ja.

Skrevet

Fikk nettopp pakke i posten derifra selv. Kjempefornøyd! Nå skal jeg suse rundt i kule topper som ingen andre her hjemme har! :D

Skrevet

Må dere betale noe ekstra gebyrer for pakkene? Toll++?

Skrevet

Ja, jeg kunne også tenke meg sånn ca hvordan diverse avgifter blir når man handler der før jeg bestiller noe.

Jennifer :vinke:

Skrevet

Ja, man må betale toll. :(

Jeg har aldri handlet fra utlandet før, så dette kom som en overraskelse på meg :o Hadde jeg tenkt meg litt om, kunne jeg vel ha forutsett det, men var litt kjapp i vendingen. Har kjøpt fire topper for ca. 600,- til sammen, og i tillegg må jeg betale nesten 400,- i toll. Det ble fremdeles billig, og mye av dette er ting som ikke finnes i Norge.

Skrevet

Hørte noe i går om at man ikke måtte betale toll hvis varen var verdt under 200 kroner, vet ikke om dette stemmer men..

• 2 uker senere...
Skrevet

Desverre er klærne bare for mindre mennesker enn meg, men de har mye kult i andre ting. Hadde jeg hatt piercing i navlen skulle jeg bestilt meg en playboy bunny!

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Og prissystemet er?? Hehe

Skrevet

Har nå bestillt en liten pakke. Er det noen som vet hva som skjer når denne kommer til Norge? Får jeg den i posten, eller må jeg hente den på tollkontoret?

Skrevet

Er vi ikke fornøyde nok med de klærne vi kan kjøpe i gode gamle norge da? :ler: Blir ho altfor dyrt å gjøre det på den måten, da kjøper jeg heller klær her hjemme og sparer meg for de 400 kronene ekstra. Får jo faktisk et par kule topper for det!! :D

Skrevet

Bestilte meg et kult kjede der i går... Og jo man kan sikkert finne tilsvarende til en billigere penge her hjemme, men kombinasjonen av ok pris og det behagelige med å shoppe hjemmefra er suveren synes jeg. Jeg skal bare prøve å la være å la denne shoppingen på nettet ta overhånd...

Jennifer :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...