Gå til innhold

Trekantsex

Fremhevede innlegg

Gjest Ryllik
Skrevet

Skilt kvinne i slutten av 30-åra. Har kun vært sammen med menn før, men tenker mer og mer på sex med et par, mann og kvinne. Det er det enste som tenner meg for tiden. Da er det spesielt kvinnen jeg fantaserer om, men selvf han også... Noen flere jenter som har det sånn, og som har testet ut dette, uten å være lesbiske? Åssn var det? Reiser mye til Oslo, og har vurdert å svare på kontaktannonser der par søker jente, men litt skummelt....Sikkert enklere å sjekke opp noen på "byen", men opplevelsen er sikkert best i nokså edru tilstand. Måtte kanskje i såfall bli ONS, der man forsvinner med klærne under armen etterpå...:-) Noen som vet om det er vanlig, eller er det meg som er helt på ville veier seksuelt? Noen utesteder man sjekker opp slike i Oslo. Tenker ikke da på swingers-klubber...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er nok mange som har lyst til, og som har prøvd, det samme som deg. Du kan jeg bli kjent med et par på en kontaktside, å avtale og møtes for å bli bedre kjent. Det må jo være en viss "kjemi" mellom de enkelte i en trekant, selv om utgangspunktet kun er kåthet og sex.

Kos deg!

Skrevet

Nettet er vel det greieste. Selv er vi et par som leter etter en jente. Blir vanskelig på byen da ikke alle er like åpne når det gjelder sex, så blir en del chatting/mailing på oss. Fortsatt ikke funnet den rette dama; er jo mye som skal klaffe!

Skrevet

Å gå på byen for å finne noen som passer til dine kriterier og som vil det samme som deg er ikke bare lett. Jeg vil absolutt anbefale deg å registere deg på en eller flere nettsider, der du skriver om hva du har lyst til og hvordan du ønsker at de skal være, samt kanskje legge ut et bilde eller tre (ansiktet trenger selvfølgelig ikke være med, om du ikke ønsker det). Jeg garanterer at du vil få mange svar! Da kan dere eventuelt maile og snakkes på msn, fortsatt uten å fortelle hvem du er (det kan komme an på f.eks familie-/jobbsituasjon) og sammen finne ut hva dere ønsker av hverandre. Jeg og mannen min har truffet mange spennende mennesker på denne måten, både single og par for vår del.

Det er MANGE i dette landet som har det som deg; som har så lyst, men som ikke finner noen. Men vit at landet er fullt av kåte, glade mennesker! :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Men typen er ikke noe interessert i noe sånt. :(

Han har prøvd det før, men han sa at det bare ble komplikasjoner for hans del. Begge jentene fikk følelser for han osv.

Litt kjipt, for jeg syns det er kjempe spennede.

Har prøvd det en gang, og det frister til gjentakelse.

Lykke til ! :)

Skrevet

Det er min drømm å ha sex med ett par.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...