Gjest Frk Åberg Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Skal nå gå i gang prosjektet med å få håret mitt litt lysere. Skal jeg stripe det hos frisøren (dyrt) eller skal jeg ta glansvask/den mildeste hårfargingen? Har en venninne som har samme hårfarge som meg (mørk blond), og hun fikk lysere hår av å farge det selv. Hun anbefaler dette veldig, fordi hun mente at resultatet ble naturlig og stripete. Men jeg vet ikke om stripene hennes er naturlige pga. sola eller om det skyldes glansvasken. Hm, hva tror dere? Burde jeg bare komme meg til frisør først som sist? Er veldig skeptisk til at striper i håret skal se unaturlig ut. Vil ikke at noen skal kunne se at jeg har stripet håret.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #2 Skrevet 2. august 2006 Hmm, kanskje du kan farge håret litt lysere (ca 2 nyanser) med vanlig hårfarge? Leste i en annen tråd at det går an, og at det er mer skånsomt enn bleking. Og så kan du evt dra til frisøren etterpå og få lagt inn striper i ulike nyanser for å få litt "liv" i håret?
Gjest LilSweetie Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Jeg får det ikke til hjemme i det hele tatt, blir bare unaturlig. Men jeg har også venninner som har fått det til fint selv, tror mye avhenger om man er flink til det eller ikke.... Det er dyrt hos frisøren, men kjempefint! Og man trenger ikke å gjøre det så ofte
vixen Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Glansvask vil ikke gjøre håret lysere, det vil bare leking/striping og farging til et par lysere nyanser kunne gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå