Gå til innhold

Det kongelige mausoleum

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Lenin ligger vel får åpent show daglig han? De bare fikser og steller han av og til... Skal søke det opp

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lenin ligger vel får åpent show daglig han? De bare fikser og steller han av og til... Skal søke det opp

ja, se om du finner fremgangsmetode ;)

Skrevet

søkte på mumifisering og fant dette ???

Gjest gjest1
Skrevet
søkte på mumifisering og fant dette ???

:overrasket:

Kanskje du skal søke på "ikke-fetisj"-varianten? :klø:

Skrevet

mye rare folk ja... men har hørt om den "erstatte kroppsvesker med balsameringsvæske" metoden før...

det jeg tenkte på er mer den naturlig uttørkingsmetoden som skjer når det ikke kommer luft til. forråtnelsesprosessen stopper visst opp da så vidt jeg skjønte ?

lurer på hvem som lager de sidene egentlig ?

Gjest gjest1
Skrevet
mye rare folk ja... men har hørt om den "erstatte kroppsvesker med balsameringsvæske" metoden før...

det jeg tenkte på er mer den naturlig uttørkingsmetoden som skjer når det ikke kommer luft til. forråtnelsesprosessen stopper visst opp da så vidt jeg skjønte ?

lurer på hvem som lager de sidene egentlig ?

Dette kan jo ikke være slik de gjør med de norske kongelige... Har aldri hørt at man åpner sarkofagene flere ganger i uken for å helle på væske etc...

Skrevet

nei, det var derfor jeg tenkte på den uttørkingsmetoden...

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, at det er potte hakke tett i sarkofagene på festningen?

Gjest gjest1
Skrevet

Søk på Embalming på wikipedia, der står fremgangsmetode under Modern embalming.

Skrevet

he he, nei det er jo det som er jokeren da... men jeg inbiller meg at det må være det ellers ville jo hele mausoleet bli fyllt med forråtnelseslukt etterhvert ?

Skrevet

Finnes det mausoleer for oss vanlig dødelige, eller er vi henvist til å råtne i jorda?

Gjest gjest1
Skrevet

Er veldig strenge regler på sånt. Vi får jo ikke lov til å bli diamantringer her i Norge f.eks.

Skrevet
Er veldig strenge regler på sånt. Vi får jo ikke lov til å bli diamantringer her i Norge f.eks.

Jeg må be om en liten utdypning her. Diamantringer?

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Tør ikke klikke på linkene deres...

Jeg vil ikke bli verken mumie, markemat eller diamantring, jeg skal bli aske.

Skrevet

Jeg vil bli en diamant! :-D

Skrevet (endret)
Jeg må be om en liten utdypning her. Diamantringer?

et firma i usa som gjør om asken fra liket til en diamant under meget høyt trykk.

mange som gjør dette med kjæledyrene sine der borte og fatter inn stenen osv, vet ikke hvor vanlig det er med mennesker men det er visst mulig.

Endret av smulemor
Skrevet
et firma i usa som gjør om asken fra liket til en diamant under meget høyt trykk.

mange som gjør dette med kjæledyrene sine der borte og fatter inn stenen osv.

HÅHÅHÅ...Nice! :sjarmor:

Jeg skal bli en diamant. Også skal selvfølgelig stenen være forbannet slik at min ånd følger med på kjøpet til hvem det nå enn måtte være som var så uheldig å ha den....

Skrevet
Finnes det mausoleer for oss vanlig dødelige, eller er vi henvist til å råtne i jorda?

vi blir nok markemat dessverre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...