Gjest Chrizzy Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Noen sa til meg heromdagen at det er mannen som skal ordne brudebukett, jeg har ikke hørt om det før. Er det vamlig? Skal dere gjøre det slik?
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Sånn fra gemmelt av var det visst sånn. Nå for tiden er det vel heller sjelden noen menn kommer inn i vår butikk. Det hender, men da har som regel bruden sendt med bilde av kjolen i en konvolutt og/eller hun/hennes mor ringer etterpå med beskrivelse av ønsket form, farger og blomster
Gjest Cosmic Girl Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 (endret) Jeg hadde tenkt å la min kjære kjøpe buketten, inntil han fikk høre hva det ville koste ca. Han hadde tenkt å bruke noen hundre kroner, og fikk vite at det ville koste minst 1.500 kr. Da han begynte å snakke om spare-løsninger og annet tull (at han bare kunne kjøpe en enkel bukett, og feste et silkebånd rundt selv), fant jeg ut at det kanskje var like greit å ordne det selv Endret 2. august 2006 av Cosmic Girl
BIRE Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Nei jeg skal ordne blomstene mine selv. Jeg skal lage buketen min selv .også blomster til mann og forlover osv.. Bire
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Noe av det jeg angrer mest på er at jeg ikke lot mannen min gjøre den jobben selv. Han ville, men kontrollbridezilleEvelina skulle ha en finger med i absolutt alt. Og den som satt igjen med ødelagt bukett det var meg. Jeg er overbevist om at jeg bare fikk som fortjent......
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Jeg hadde veldig lyst til å la mannen ordne, men siden vi måtte ordne alt i forbindelse med buketten over telefon (fikk ikke snakket ordentlig med blomsterbutikken ansikt til ansikt) ble det til at jeg gjorde det.
marsy Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 jeg kommer til å ordne selv, siden han ikke vet hvordan kjolen min ser ut, og da må han jo uansett få med tips angående farger fra meg.
MarianneHR Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Mannen min hadde ikke så veldig lyst til å ta det ansvaret, så vi gikk sammen til blomsterbutikken.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Har hørt folk som har latt mannen ordne med kanskje litt "veiledning". dvs han har feks fått en konvolutt med bilde av brud og kjole som har har levert til butikken. han får ikke se i konvolutten da....også har han sagt sine ønsker samtidig som de har tilpasset det til kjole og farger hos bruden.... (Vil du ha enda mere "kontroll" kan du jo notere farger og blomster du liker oppi konvsolutten også.)
MarianneHR Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Litt av poenget med at brudgommen ordner blomster blir litt borte, hvis bruden likevel legger føringene ved å sende med en konvolutt med bilder og ønsker. Da kan man likegjerne gjøre det sammen, eller bruden gjøre det selv.
Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 Han skal få gjøre det. Det eneste jeg skal si er fargene på kjolen. Blir faktisk veldig spennende Men hvordan gjør man det da? Står han der fremme med buketten når jeg kommer, eller skal jeg få den før? Det må jo bli av noen andre i sånne fall...
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2006 #12 Skrevet 2. august 2006 Han skal få gjøre det. Det eneste jeg skal si er fargene på kjolen. Blir faktisk veldig spennende Men hvordan gjør man det da? Står han der fremme med buketten når jeg kommer, eller skal jeg få den før? Det må jo bli av noen andre i sånne fall... ← Du bør jo få den før du tusler opp kirkegulvet...
Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2006 #13 Skrevet 2. august 2006 Du bør jo få den før du tusler opp kirkegulvet... ← Ja, jeg må vel nesten det, blir helt forvirret her, tenk å begynne med dette to uker før
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2006 #14 Skrevet 2. august 2006 Faren din eller andre som skal være sammen med deg rett før kan jo hente den, også får du den når du kommer til kirken før du går inn. Funker fint det
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #15 Skrevet 2. august 2006 Ja, jeg må vel nesten det, blir helt forvirret her, tenk å begynne med dette to uker før ← Du kan få blomsterbutikken til å frakte den til deg der du er og kler på deg. Så åpner du pakningen (må jo da være pakket i en nydelig ekse med lokk), og faller i tårer over den nydelige buketten han har fikset til deg. Da du går opp kirkegulvet stråler du og du klarer bare å hviske frem et gråtfult 'takk' da du kommer frem til ham. Fiine hesten
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #16 Skrevet 2. august 2006 Faren din eller andre som skal være sammen med deg rett før kan jo hente den, også får du den når du kommer til kirken før du går inn. Funker fint det ← Nei nei - ikke ødelegg nå. Når skal hu lissom grine da?
Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2006 #17 Skrevet 2. august 2006 Du kan få blomsterbutikken til å frakte den til deg der du er og kler på deg. Så åpner du pakningen (må jo da være pakket i en nydelig ekse med lokk), og faller i tårer over den nydelige buketten han har fikset til deg. Da du går opp kirkegulvet stråler du og du klarer bare å hviske frem et gråtfult 'takk' da du kommer frem til ham. Fiine hesten ← Hi hi, hørtes jo litt fint ut da, men er nok stor fare for at jeg besvimer og mister hele buketten når jeg kommer halvveis Ja den fiine hesten klarte å nesten ødelegge kjolen sin heromdagen, får se om de klarer å fikse den
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #18 Skrevet 2. august 2006 Ja den fiine hesten klarte å nesten ødelegge kjolen sin heromdagen, får se om de klarer å fikse den ← Gå uten og brudgommen vil elske deg i all tid. Hvorfor nesten ødela? Juksebrukte du den når du skrudde bil?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #19 Skrevet 2. august 2006 Jeg lot min mann kjøpe. I forant spurte han meg litt om hva jeg likte og ikke likte. Sendte med en liten beskrivelse av kjolen i en konvolutt. Var kjempespent når mamma kom til frisøren med buketten. Den var igrunnen ikke heeelt etter min smak, men likevel flott. Og jeg fikk utrolig mye skryt for den. Var litt utradisjonell og ikke helt slik moten er nå, så den skilte seg litt ut. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg lot ham ordne alt.
Gjest Chrizzy Skrevet 2. august 2006 #20 Skrevet 2. august 2006 Gå uten og brudgommen vil elske deg i all tid. Hvorfor nesten ødela? Juksebrukte du den når du skrudde bil? ← Nei, nesten, jeg fikk sot på den. Jeg har bare tort å fortelle det til 2 stykker, min far og min svigerinne. Men jeg sa til de "IKKE" spør meg hvordan jeg klarte det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå