Gå til innhold

Undertøy?

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hei :) Jeg skal ha en stroppeløs kjole, kjolen er jo ganske stor i seg selv, hadde dere korsett under? Er redd for at det kan bli varmt og for mye tøy rett og slett. Jeg tenker at det er jo pent når kjolen kommer av, men det er sikkert mest praktisk å bare ha delt undertøy? Hva sier dere, glad for innspill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har stroppeløs kjole og tenker som deg. Blir veldig varmt med mange lag. Så det blir stroppeløs bh, og "holdin" truse som går høyt opp :klappe: Ikke sexy, men skal skifte diskre før brudgommen får se under kjolen uansett :sjarmor:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Uff, jeg er stygt redd for at han kommer til å passe på og få anledning til å smugkikke litt, så det blir noe lekkert uansett. Tenk på det du også, så slipper du å sitte og holde på kjolen med bena i kors i bilen :ler:

Skrevet

:) Det blir nok delt undertøy på meg.Jeg har korsett i kjolen. så da blir det vel smør på flesk og ha korsett under,pluss at spilene ikke går samme vei.. O det blir jo ikke pent.. Men det er jo ikke så veldi mange bh og velg i mellom som man kan ta av stroppene på-som samtidig sitter godt og er pene..Har sett en men haleluja..den koster 800kr ..bare for bh..da hos raffinet..

:overrasket: Men er det noen som har linker til under tøy som er bra-

:klem: Bire

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg skal ha lekkert undertøy under kjolen fra Rigby & Pellier(?).

Korsett med tilhørende truse. Skifter til g-streng på natten..

Har kjøpt alt på www.figleaves.com inkludert strømpene

Skrevet

Jeg hadde korsett under kjolen. Gikk helt fint, var varmt men ikke ubehagelig varmt. Kjolen min ble penest med korsett. Jeg hadde en god men veldig pen truse hele dagen, og siste gangen jeg var på do på festen skiftet jeg til en sexy string.

Mannen kikket ikke under kjolen i bilen. Jeg kjenner han så pass godt at det visste jeg at han aldri kom til å finne på.

Skrevet

Min kjole har korsett.

Vet ikke hva jeg skal ha under - men det blir max truse og stay ups ;)

Skrevet

Mannen kikket ikke under kjolen i bilen. Jeg kjenner han så pass godt at det visste jeg at han aldri kom til å finne på.

Hadde det vært galt? :overrasket:

Skrevet
Hei, jeg har stroppeløs kjole og tenker som deg. Blir veldig varmt med mange lag. Så det blir stroppeløs bh, og "holdin" truse som går høyt opp  :klappe:  Ikke sexy, men skal skifte diskre før brudgommen får se under kjolen uansett  :sjarmor:

Regner med din tilkommende har sett deg i undertøy før? Så er det egentlig så enormt viktig? For å være ærlig, så tror jeg heller ikke bryllupsnatten er den natten du vil være mest sexy, forførende og opplagt, heller. Tenk hvor stresset du sikkert har vært i ukesvis og i hvert fall samme dagen, ikke på topp om natten, da.

I min uhøytidelige spørreundersøkelse blant venninner, var det ingen som syntes de hadde hatt noe særlig god sex bryllupsnatten. Tror faktisk halvparten har svart at de ikke hadde sex i det hele tatt. Utslitte.

Spar heller på det sexy undertøyet til en gang du vil få glede av det - en dag dere har hatt det fint og kvelden utvikler seg sexy, da kan denne type undertøy virkelig gjøre susen! Kanskje på bryllupsreisen? Men når både du og han er trøtte... Det blir jo nesten litt patetisk å legge opp til en supersexy bryllupsnatt.

Skrevet
Min kjole har korsett.

Vet ikke hva jeg skal ha under - men det blir max truse og stay ups ;)

Nettopp!

Gjest Chrizzy
Skrevet
Regner med din tilkommende har sett deg i undertøy før? Så er det egentlig så enormt viktig? For å være ærlig, så tror jeg heller ikke bryllupsnatten er den natten du vil være mest sexy, forførende og opplagt, heller. Tenk hvor stresset du sikkert har vært i ukesvis og i hvert fall samme dagen, ikke på topp om natten, da.

I min uhøytidelige spørreundersøkelse blant venninner, var det ingen som syntes de hadde hatt noe særlig god sex bryllupsnatten. Tror faktisk halvparten har svart at de ikke hadde sex i det hele tatt. Utslitte.

Spar heller på det sexy undertøyet til en gang du vil få glede av det - en dag dere har hatt det fint og kvelden utvikler seg sexy, da kan denne type undertøy virkelig gjøre susen! Kanskje på bryllupsreisen? Men når både du og han er trøtte... Det blir jo nesten litt patetisk å legge opp til en supersexy bryllupsnatt.

Ja, jeg forstår hva du sier. Men jeg er ikke enig :) Å si at det er patetisk

"å legge opp til en supersexy bryllupsnatt"
, fordi man har lyst å ha noe fint under kjolen, blir litt drøyt for meg. Men deg om det, jag skal ha noe nydelig under jeg!!! Leste forresten på Ditt bryllup en artikkel der en mann har skrevet. Han er den som har skrevet innlegg under Morten HER. Jeg tror faktisk at min hadde blitt utrolig skuffet om jeg ikke hadde brydd meg om undertøyet... For å ha det sagt så gjør jeg det like mye for meg selv også. Kommer til å glede meg å ha det under. Denne dagen og sikkert andre dager også :)
Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Jeg brukte endel penger på undertøyet, og angrer IKKE på det!! Brukte stroppløs BH og hofteholder, truse og strømper. Det var SÅ fint, og jeg følte meg nydelig!! Mannen min syntes jeg var kjempeflott, og det viste seg at han hadde forventninger til undertøyet mitt selv om vi ikke hadde snakket om det før. Undertøyet fulgte med på bryllupsreisa også :)

Skrevet
Ja, jeg forstår hva du sier. Men jeg er ikke enig  :) Å si at det er patetisk , fordi man har lyst å ha noe fint under kjolen, blir litt drøyt for meg. Men deg om det, jag skal ha noe nydelig under jeg!!! Leste forresten på Ditt bryllup en artikkel der en mann har skrevet. Han er den som har skrevet innlegg under Morten HER. Jeg tror faktisk at min hadde blitt utrolig skuffet om jeg ikke hadde brydd meg om undertøyet... For å ha det sagt så gjør jeg det like mye for meg selv også. Kommer til å glede meg å ha det under. Denne dagen og sikkert andre dager også  :)

Jeg mente selvsagt ikke at en ikke skal bry seg om undertøyet, det kan selvsagt være pent og komfortabelt, og jeg er helt enig i at en føler seg langt mer vel om en føler at undertøyet er pent også. Som din venn Morten sier, så vil han ha det "uskyldig" (jeg må si jeg får en liten frysning ved den tanken - menn drømmer fremdeles om en jomfru på bryllupsnatten, ser det ut for). "Uskyldig" undertøy er ikke, slik jeg forstår uttrykket "sexy undertøy", veldig sexy. Det kan likvel oppfattes sexy, selvsagt, men det er ikke i samme kategori som "sexy undertøy".

Poenget mitt var at det viktigste er å føle seg komfortabel (det innebærer også å føle seg fin), og at bryllupsnatten som oftest ikke er natten for de største seksuelle eskapadene. Med patetisk å tro bryllupsnatten skal bli supersexy, mente jeg at det blir litt for naivt og litt for forventningsfullt å tro at det skal bli "ditt livs sexopplevelse". Men dette tror jeg alle kvinner vet, verre med mennene :ler: De har sine ideer om mye rart ;)

Gjest Chrizzy
Skrevet
Jeg mente selvsagt ikke at en ikke skal bry seg om undertøyet, det kan selvsagt være pent og komfortabelt, og jeg er helt enig i at en føler seg langt mer vel om en føler at undertøyet er pent også. Som din venn Morten sier, så vil han ha det "uskyldig" (jeg må si jeg får en liten frysning ved den tanken - menn drømmer fremdeles om en jomfru på bryllupsnatten, ser det ut for). "Uskyldig" undertøy er ikke, slik jeg forstår uttrykket "sexy undertøy", veldig sexy. Det kan likvel oppfattes sexy, selvsagt, men det er ikke i samme kategori som "sexy undertøy".

Poenget mitt var at det viktigste er å føle seg komfortabel (det innebærer også å føle seg fin), og at bryllupsnatten som oftest ikke er natten for de største seksuelle eskapadene. Med patetisk å tro bryllupsnatten skal bli supersexy, mente jeg at det blir litt for naivt og litt for forventningsfullt å tro at det skal bli "ditt livs sexopplevelse". Men dette tror jeg alle kvinner vet, verre med mennene  :ler:  De har sine ideer om mye rart  ;)

Joda. Jeg reagerte litt på akkurat det samme som deg, men når jeg legger godviljen til så skjønner jeg godt hva han mener. Jeg ville kanskje beskrive det på samme måte selv, det undertøyet jeg kunne tenke meg. Noe skikkelig sexy-sexy/frekt, kan man ta en annen kveld :ler: Jeg tror ikke/har ikke forhåpninger, om at denne natten kommer til å være det beste vi noengang har opplevd, men vi kommer i allefall til å huske den. Han tenker sikkert noenlunde det samme som meg, tror jeg. Jeg gleder meg og tror faktisk det kan bli skikkelig bra jeg! Vi har ofte mye energi når vi kiommer hjem fra en fest ellers så :sjenert: Men skulle vi bare sovne av utmattelse så gjør ikke det noe det heller:)

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Jeg valgte todelt undertøy med hofteholdere og strømper.

Var knall-lekker, om jeg må få si det selv! :-D

Ville egentlig ha korsett, men hadde korsettliv i kjolen og var redd det ville bli ubehagelig.

Var faktisk glad jeg ikke hadde det, for det var forferdelig varmt som det var uansett...

Etter fotografen fikk jeg så vondt i hodet at jeg var redd dagen var ødelagt :forvirret: (gikk heldigvis fort over!)

Forferdelig hete, ingen drikke og lag på lag med kjole ble nesten drepen...

Vi kom litt tidligere til hotellet enn planlagt. Da fikk jeg anledning til å ta av meg kjolen i 20 min. Mannen min fikk nok se bruden i undertøyet før bryllupsnatta, men det var bare et sjakktrekk!! :Nikke:

Se, men ikke røre! :ler:

milla

Skrevet

He he he, jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal svare her...

Jeg har også hørt at det er mange som ikke har sex på bryllupsnatta fordi de er for utslitt. Men å kalle det patetisk for at en prøver å være sexy, det ble liksom litt rart.

Jeg valgte å investere i et flott undertøy. Ikke bare for hans del, men for min egen del også. Hele dagen følte jeg meg rå-flott fra innerst til ytterst :) Min mann kunne ikke unngå å legge merke til det, og jeg tror ikke det er noe som tenner han mer enn å se at dama hans stråler av selvtillit!

Og ja; vi var slitene på bryllupsnatta, men det la faktisk ingen hindringer for oss!

;)

Og det undertøyet har vi hatt glede av flere ganger! :ler:

Ingen dårlig investering!

milla

Skrevet

Poenget mitt var at det viktigste er å føle seg komfortabel (det innebærer også å føle seg fin), og at bryllupsnatten som oftest ikke er natten for de største seksuelle eskapadene. Med patetisk å tro bryllupsnatten skal bli supersexy, mente jeg at det blir litt for naivt og litt for forventningsfullt å tro at det skal bli "ditt livs sexopplevelse". Men dette tror jeg alle kvinner vet, verre med mennene  :ler:  De har sine ideer om mye rart  ;)

Så ikke dette innlegget før jeg skrev det over... :sjenert:

Forstår litt bedre hva du mente nå ;)

Milla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...