Kid-a Skrevet 2. januar 2003 #1 Del Skrevet 2. januar 2003 Bare for å følge Wacos eksempel og poengtere og generalisere noe voldsomt, gang etter gang på samme spinkle sannhet, skriver jeg herved en liten tankevekker. Tenkte jeg skulle komme med noen advarsler. Nok en gang, vet at det har vært slike tråder her før. Men for å være på den sikreste siden, skriver jeg ednu en liste over menn man bør være forsiktig med: SMS-mannen: Han som har mobil- og kosesex med en eller flere andre damer, og tror at du ikke gjennomskuer han. Denne mannetypen er ofte litt grunn og gjerne også en smule tungnem. Nybakt-pappa-mannen: som liker seg best hjemme med lusekofte og fjernkontroll, samt et stort klass helmelk på bordet. Den narkomane mannen: som bruker dine penger på dop, fyll og fanteri, og juger så både du og han tror det selv. Trønderen: med hjemmelaget metanol-sprit i kjelleren, elskerinne i skapet, stor bart, og fast plass på larkollen camping. Tja, nå må jeg gjøre noe fornuftig, men det vil nok komme en aldri så liten etterfølger, om jeg kjenner meg selv godt nok. Ha et riktig godt nyttår! Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Laila Skrevet 2. januar 2003 #2 Del Skrevet 2. januar 2003 :o -Hvis vi skulle følge Wacos eksempel, så kunne vi lagt ut i det vide og brede om typer som er aldeles smakløse og hjelpeløse, skal bare ta for meg noen få: l. den snobbete bærumsmannen, som fnyser av at du ikke kan hverken tennis eller golf..... :-? 2.trailersjåføren fra Møre, som mener at samfunnet er skyld i at han ikke tjener bedre...nb! hater kongefamilien. Liker best camping-livet..... 3.den oppblåste data-fyren fra tigerstaden som går på attføring og ikke skjønner hvorfor damer ikke faller pladask........ blir sur...... 4.gammal,feit, ekkel fyr som røyker 90 i timen...og skal ha ei mye yngre enn seg...... Nåja, det finnes unntak, heldigvis............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 3. januar 2003 #3 Del Skrevet 3. januar 2003 he he jeg må lige melde mig på her vi har alle forskellig smag hedigvis, og der skal jo være nogen til alle, men det er jo fint at se hvad dere ikke vil ha men kan jo hænde at ander ser kvalitet i nogle af de tingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå