Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Nå har jeg prøvd å bestille en restplass tur til syden, men når jeg trykker på bestille, så får jeg faktisk ikke opp den turen jeg vil bestille, men masse andre turer til 15000 kr! Siden jeg har prøvd å bestille den gjentatte ganger, så ble jeg så irritert at jeg ville skrive en mail til dem. Men tror du ikke at de kun har spørsmål og svar side, så jeg kan ikke sende inn eget spørsmål, så lenge det ikke gjelder en vanlig tur. Åhh, er det mulig??? Teitinger!!!
Chiquita Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Ring dem i morgen, eller til ditt reisebyrå
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Ring dem i morgen, eller til ditt reisebyrå ← Jeg var innom star tour før i dag og de hadde absolutt ingenting ledig. Kun på nettet at jeg ser de har ledige plasser. Og de går jo rett ut også...
lillesky Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Når skal du reise, og hvor lenge, så kan jeg prøve å kikke litt sammen med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå