Gå til innhold

Hvem er ansvarlig for klær som leveres til rens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har levert en korpsuniform til rensing.

Dette er en helt ny uniform som kun er brukt 3 ganger.

Idag når jeg skulle hente den så var det tydelig avfarging på de hvite "båndene" som er rundt hals og mansjetter på uniformen.

Personen som sto å leverte ut varene idag hadde veldig lite kunnskap om dette (sikkert ferievikar) å det var heller ingen andre tilstede som kunne svare meg på om dette var normalt.

Jeg tok ikke med meg uniformen hjem, men lot den henge til det kommer en person som kan noe mer om dette.

Er avfarging mitt eller renseriets ansvar?

Jeg mener at jeg vil få høre det fra uniformsansvarlig i korpset at uniformen er farget der hvor den skal være hvit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har levert en korpsuniform til rensing.

Dette er en helt ny uniform som kun er brukt 3 ganger.

Idag når jeg skulle hente den så var det tydelig avfarging på de hvite "båndene" som er rundt hals og mansjetter på uniformen.

Personen som sto å leverte ut varene idag hadde veldig lite kunnskap om dette (sikkert ferievikar) å det var heller ingen andre tilstede som kunne svare meg på om dette var normalt.

Jeg tok ikke med meg uniformen hjem, men lot den henge til det kommer en person som kan noe mer om dette.

Er avfarging mitt eller renseriets ansvar?

Jeg mener at jeg vil få høre det fra uniformsansvarlig i korpset at uniformen er farget der hvor den skal være hvit.

Renseriet har ansvar. først klager du, slik at de får mulighet til å rette det opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...