Gjest Gjest_Lydia_* Skrevet 1. august 2006 #1 Del Skrevet 1. august 2006 Hei! Jeg slipper vel å ta opp igjen exphil så lenge jeg har tatt den i år? Hvis ja... hva skal til for å slippe å ta igjen faget? Bare vise karakteren eller må jeg ha en slags bekreftelse fra høgskolen som jeg gikk på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #2 Del Skrevet 1. august 2006 Du slipper det, men jeg er usikker på hvordan du må bevise at du har den fra før, med mindre du fortsatt er ved samme institutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #3 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg gikk på høgskole og skal nå studere på Blindern. Jeg har sendt høgskolen mail og spurt, men får ikke svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beam Skrevet 1. august 2006 #4 Del Skrevet 1. august 2006 Ville hørt med Blindern jeg, og ikke høgskolen du tidligere gikk på. Er Blindern som må gi deg fritaket, og de vet vel derfor best hvilken dokumentasjon de må ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 1. august 2006 #5 Del Skrevet 1. august 2006 Du må få tak i karakterutskrift fra lærestedet du tok exphil ved. Vanligvis er det Studentkontoret (eller lignende benevnelser) som ordner dette. Hvis lærestedet benyttet StudentWeb (og du fortsatt har tilgang), kan du sannsynligvis bestille karakterutskrift der. Det er vanlig at nytt lærested krever original karakterutskrift for å kunne innvilge fritak for allerede beståtte eksamener ved andre læresteder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lydia_* Skrevet 2. august 2006 #6 Del Skrevet 2. august 2006 Original karakterutskrift har jeg... da er det bare å vise den da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå