Gå til innhold

Sko og undertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode tips? Jeg har vært i samtlige sko- og undertøysbutikker i Oslo sentrum i dag og kom hjem tomhendt :( Jeg ser etter strømpeholder, stroppeløs BH og truse i ivory. Aller helst ville jeg handlet på Lindex e.l, men brudeundertøy er begrenset! Jeg fant èn strømpeholder - i hvitt. Jeg var på Byporten og Steen og Strøm, men til ingen nytte. Jeg skal til København på mandag, så kanskje jeg har mer flaks der. Selv om jeg tittet i helgen da jeg var der, og fant ingenting. Sukk..

Sko - her ser jeg etter ikke altfor høye sko, pris maks 700. Har som sagt vært innom de fleste steder, inkl Grændsen (som har flere brudesko forresten, men jeg hadde sett for meg litt rimeligere sko).

Får titte litt til i København tenker jeg - men hvis noen har tips er jeg takknemmelig :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Elingh
Skrevet

Jeg har fått tips om en undertøysbutikk på Paleet som skal være bra, jeg husker ikke i farten hva den heter... Kan det være "Det lille under", eller noe sånn.

Skrevet

Mye skobutikker bortover Vesterbrogade (gå fra tivoli og mot zoo) Også noe undertøy, men der er jeg på gyngende grunn.... Fisketorvet har også en del skobutikker, har de ikke?

Gjest Elfrida
Skrevet

Magasin du Nord har en kjempesvær undertøysavdeling i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...