Gå til innhold

Hvor mye blandevann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vårt bryllup har gjestene med seg alkohol selv til festen. Det blir ca 80 alkohol drikkende gjester, og vi skal stå for blandevannet.

Hvor mye blandevann trenger vi og hvilke typer?

-sprite

-tonic water

-red russian

-cola

-appelsinjuce

-?

-?

-?

Hva mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I vårt bryllup har gjestene med seg alkohol selv til festen. Det blir ca 80 alkohol drikkende gjester, og vi skal stå for blandevannet.

Hvor mye blandevann trenger vi og hvilke typer?

-sprite

-tonic water

-red russian

-cola

-appelsinjuce

-?

-?

-?

Hva mer?

Vi skal ha cranberryjuice, sour mix, schweppes lime, grape soda, club soda, roses lime og grenadine i tillegg til det du har notert, og kaffe til irishen så klart. ;)

Syns mengden er håpløs å finne ut av selv..... Vår foreløpige liste til nærmere 70 er 3 kasser med 1 1/2 litere og 3 med halvlitersflasker + ca. 15 liter div. juice.

Gjest bryllupsgjest
Skrevet

Jeg ville forventet:

battery/redbull

cola

cola light

pepsi max

solo

fanta

sprite/annen sitronbrus

farris

appelsinjuice

tonic

div essenser; san fransisco, tom collins, strawberry daiquiri, tyrkisk

Gjest servitøren
Skrevet

Du trenger nok ikke så mye som du tror. Min erfaring er at gjester ofte tar med seg vin og øl i slike sammenhenger.

Essenser ville jeg ha droppet, de fleste holder det enkelt uansett.

Lykke til.

Skrevet
Jeg ville forventet:

battery/redbull

cola

cola light

pepsi max

solo

fanta

sprite/annen sitronbrus

farris

appelsinjuice

tonic

div essenser; san fransisco, tom collins, strawberry daiquiri, tyrkisk

Mener du virkelig at det er nødvendig med både cola, cola light OG pespi max? Og videre både fanta OG solo?

jeg har også inntrykk av at essenser er unødvedig, folk holder det enkelt som servitøren skrev..

Skrevet
Mener du virkelig at det er nødvendig med både cola, cola light OG pespi max? Og videre både fanta  OG solo?

jeg har også inntrykk av at essenser er unødvedig, folk holder det enkelt som servitøren skrev..

Tviler på at folk flest hverken krever eller forventer x antall typer lightbrus av cola-varianten. De fleste er vel ikke så kresne at de ikke kan drikke pepsi max om det ikke finns cola light eller omvendt?!?!?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...