mee mee Skrevet 1. august 2006 #1 Del Skrevet 1. august 2006 jobben min er stengt en uke pga vannlekasje. skulle jobbet 5 dager. har jeg krav på noen penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. august 2006 #2 Del Skrevet 1. august 2006 Er du permitert da? Fått permisjonsvarsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 1. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. august 2006 nei, er bare ekstrahjelp/deltid. fikk bare vite at det var stengt hele uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. august 2006 #4 Del Skrevet 1. august 2006 vel, er du satt opp på timer så skal en vel ha for to av timene pr vakt eller noe sånt. Var i allefall det da jeg jobbet på cafe og vi ble sent hjem/fikk beskjed om at vi ikke trengte komme fordi det var stille, da fikk vi for to timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #5 Del Skrevet 2. august 2006 vel, er du satt opp på timer så skal en vel ha for to av timene pr vakt eller noe sånt. Var i allefall det da jeg jobbet på cafe og vi ble sent hjem/fikk beskjed om at vi ikke trengte komme fordi det var stille, da fikk vi for to timer. ← Er usikker på hva slags regler som gjelder ved vannlekkasje (om det går under egne force majeur regler el.l.) men dette du beskriver her er i alle fall ikke lovlig. Er man først satt opp på vakt, kan arbeidsgiver IKKE, verken helt eller delvis, nekte deg betalt om du blir sendt hjem eller ikke trenger å kommer fordi det er lite å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #6 Del Skrevet 2. august 2006 jobben min er stengt en uke pga vannlekasje. skulle jobbet 5 dager. har jeg krav på noen penger? ← Har du fått arbtid fremover, slik at du vet at du skulle ha vert på jobb nå? de er forsikret mot sånt, så jeg vil tro du skal ha lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 2. august 2006 #7 Del Skrevet 2. august 2006 Du har krav på lønn for vaktene du er satt opp på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå